• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 19 فروردین 1400
کد مطلب : 127624
+
-

با مردم

محدودیت‌های کرونایی
   در اعمال محدودیت‌های نوروزی اهمال شد  چرا در ایام نوروز ورود و خروج تمام شهرها را ممنوع نکردند تا امروز به مشکل فوتی سه‌رقمی گرفتار نشویم؟
عاصمی از تهران 

   نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب 
اکنون که وضعیت کل کشور در آستانه قرمز‌شدن است، تصمیم گرفته‌اند جلسه برگزار کنند و برای تعطیلی و ایجاد محدودیت برنامه‌ریزی کنند. این کار در واقع نوش‌دارو بعد از مرگ سهراب است و مسئولان باید از نیمه‌اسفند قوانین سختگیرانه می‌گذاشتند و چه بسا زنجیره کرونا تاکنون قطع شده بود.
شهبازی از تویسرکان

   تعطیلی سراسری اعمال کنند
در این شرایط اضطراری که بیمارستان‌ها جا ندارند و هر روز آمار قربانیان و مبتلایان به کرونا به‌صورت جت بالا می‌رود، جایی برای تعلل وجود ندارد و باید تعطیلی سراسری در کل کشور اعمال کنند.
معصومی از تهران

  بانک‌ها را تعطیل کنند
همه ادارات را دور کار می‌کنند یا برای آنها کاهش ظرفیت پرسنل اعمال می‌شود، اما بانک‌ها که اغلب در فضاهای کوچک هستند و مراجعان بسیاری هم دارند همچنان با تمام قوا دایرند. گویا ویروس کرونا هوشمند است و به سراغ کارمندان بانک نمی‌رود، بسیاری از کارمندان بانک هم از مترو و اتوبوس استفاده می‌کنند و در یک‌و‌نیم‌ سال گذشته شماری از پرسنل بانک‌ها درگذشته‌اند و اکثریت پرسنل به کرونا یک‌بار و چندبار مبتلا شده‌اند.
بیانی از مشهد

  خلف‌وعده مسئولان درخصوص نظارت بر قیمت‌ها
قبل از آغاز سال نو مسئولان وعده دادند که بر افزایش قیمت اقلام خوراکی نظارت خواهند داشت. متأسفانه شاهد قیمت‌های سرسام‌آور و نجومی این اقلام بودیم که برای قشر متوسط تهیه آنها را تقریبا غیرممکن کرده است.
رهبر علی رنجبر از خلخال

   اجاره 7میلیونی برای آپارتمانی 80متری
 به تازگی صاحبخانه ما اجاره‌بها 7میلیون تومانی برای آپارتمانی 80متری در ستارخان از ما مطالبه کرده است. من زنی بی‌سرپرست هستم با فرزندی معلول چطور می‌توانم این اجاره را پرداخت کنم؟ چرا نظارتی بر افزایش اجاره‌بها نیست. 
 زندی از تهران 

  جلوی افزایش قیمت آهن‌آلات را بگیرند
این روزها شاهد افزایش قیمت آهن‌آلات و میلگرد هستیم. این افزایش قیمت بی‌دلیل، بر قیمت مسکن و متعاقب آن اجاره‌بها، اثر نامطلوب دارد. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.
فواد کاسبی از سنندج

   برخوردها کافی باشد با قیمت‌های جدید روبه‌رو نمی‌شویم
اگر برخوردهای قانونی با گرانفروشان و محتکران بشود بی‌شک گرانی به این اندازه گسترده دیده نمی‌شود. یا ابزار قانونی در دست تعزیرات و مجریان قانون کم است یا قانون به درستی اجرا نمی‌شود. جا دارد در این موضوع  تامل شود.
بلغار از تهران 

   هیچ نظارتی بر قیمت اقلام خوراکی در سوپرمارکت‌ها نیست
متأسفانه نظارتی بر فروش و قیمت اقلام خوراکی و مایحتاج اولیه مردم نیست و هر سوپر مارکت و مغازه‌ای به سلیقه و انتخاب خود روی اجناس قیمت می‌گذارد و یکسانی و هماهنگی بین این صنف وجود ندارد.
قادری از کرج

این خبر را به اشتراک بگذارید