• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 24 اسفند 1399
کد مطلب : 126701
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/jRPVW
+
-

با مردم / ترم زمستانی دانشگاه آزاد هنوز شروع نشده است


به‌دلیل شیوع بیماری کرونا و ثبت‌نام اینترنتی و غیرحضوری، مدت‌هاست که دانشجویان دانشگاه آزاد با مشکل انتخاب واحد روبه‌رو هستند. سایت طراحی شده برای انتخاب واحد یا حذف و اضافه اشکال دارد و هم‌اکنون و با گذشت حدودا 2ماه از ترم زمستان هنوز کلاس‌ها برگزار نشده است درحالی‌که پول ثبت‌نام به‌طور کامل اخذ شده است. مسئولان این دانشگاه هم پاسخگو نیستند.
باقری از تهران 

  همه سفرهای نوروز را ممنوع کنند
از مسئولان توقع می‌رود فعلا همه تعطیلی‌ها را به‌خاطر کرونا لغو کنند تا مردم کمتر مسافرت بروند، در غیراین‌صورت درحالی‌که جهان به سمت زندگی عادی و بازگشت به شرایط طبیعی بازمی‌گردد باید آماده آمدن موج‌های جدید کرونا و مرگ‌ومیر چند برابری باشیم.
خانقاهی از رشت

  بالابردن حقوق کارگران راه‌حل مشکلات کنونی نیست
افزایش حقوق کارگران به هر میزان که باشد خود از عوامل تورم است. از سوی دیگر افزایش حقوق یعنی کارفرما مسئول تامین هزینه کارگر است درحالی‌که کارفرما خود جزئی از ساختار آشفته اقتصادی کنونی است که توانی برای افزایش حقوق ندارد. بالا بردن اختیاری حقوق کارگر مثل بالابردن هزینه مواداولیه تولید است. آیا هیچ دولتی قیمت مواداولیه را بالا می‌برد تا تولید‌کننده مواداولیه ضرر نکند؟ اگر چنین است چرا قیمت تمام‌شده کالای تولیدی را به میزان افزایش حقوق نمی‌افزایند؟
کارفرما از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید