• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 10 اسفند 1399
کد مطلب : 125516
+
-

نکته بازی / باز هم 90دقیقه معلق بازی



قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی احتمالا یک نفر را بیشتر از همه خوشحال کرده است. از نادر محمدی، دفاع راست پیکان حرف می‌زنیم که تیمش به استقلال تهران خورد. این بازیکن با تخصص پرتاب اوت‌های بلند همراه با پشتک، حالا یک 90 دقیقه دیگر فرصت دارد تا در مقابل دوربین‌های پخش زنده اوت بیندازد و لذت ببرد. همین اواخر در بازی پیکان و پرسپولیس، محمدی90دقیقه معلق زد، اوت انداخت و بیشتر از هر بازیکن دیگری پیدا شد. در این بازی حتی دروازه‌بان‌های  2تیم هم به اندازه محمدی توپ را با دست لمس نکردند. اوت‌انداز پیکان احتمالا روی 4بازی پخش مستقیم در این فصل حساب کرده بود، اما تقابل حذفی با استقلال یک‌بار دیگر او را در ویترین قرار می‌دهد. فوتبالیستی با پاهای گم‌شده!


آینده‌دار است، می‌ارزد

نمی‌دانیم این خبر که مهدی کیانی بابت یک سال‌ونیم حضور در استقلال 10میلیارد تومان از این باشگاه خواسته صحت دارد یا نه. البته رسانه منتشرکننده خبر یک خبرگزاری رسمی است، اما عدد آنقدر درشت و عجیب است که آدم مبهوت می‌ماند. تازه این در حالی است که کیانی کل نیم‌فصل اول را روی سکو نشسته و چند‌ماه است بازی نکرده؛ درنتیجه روشن نیست در چه سطحی به‌سر می‌برد. خب، البته این بازیکن نقاط قوت دیگری هم دارد؛ مثلا اینکه جوان است و بعد از یکی، دو فصل درخشش در استقلال می‌تواند با مبالغ خوب به اروپا ترانسفر شود! استاد عزیز؛ در 34سالگی با این شرایط سکونشینی هرچه پول در عمرت نگرفته‌ای را قصد داری از استقلال بگیری؟ این درست است؟


جز خودم...

بعد از 10روز قهر، مهدی قائدی در صفحه شخصی‌اش روی اینستاگرام، لابه‌لای انبوهی از مطالب تبلیغاتی پست گذاشته و نوشته: «هیچ نامی بزرگ‌تر از استقلال نیست.» خب البته این جمله بکر و بسیار زیبا، فقط 2کلمه کم دارد: «جز خودم»! چطور ممکن است بازیکنی اعتقاد حقیقی به بزرگ بودن باشگاه داشته باشد، بعد این همه وقت تیم را سر بدواند، در مهم‌ترین تمرینات پیش از شروع نیم‌فصل حاضر نباشد و پیغام و پسغام‌های مربوط به بازگشت را هم نادیده بگیرد؟ شما که معتقدی اسم استقلال مهم‌ترین چیز است، چرا این باشگاه را تا خرخره در حاشیه فروبردی و یک گره به همه گره‌های عصبی هواداران اضافه کردی؟ این جمله‌ها فقط مال لایک گرفتن در اینستاگرام نیست. آدم باید در قلبش به آنها معتقد باشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید