• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 6 اسفند 1399
کد مطلب : 125352
+
-

حق اشتراک غول‌های اینترنتی

نتفلیکس

طرح پایه نتفلیکس 8.99دلار در‌ ماه است(در گذشته طرح پایه ماهانه 7.99دلار بود) که به‌نظر طرح خوبی برای افرادی است که قصد پس‌انداز‌کردن پول خود را دارند‌. در این طرح اما نمی‌توان برنامه‌ها را با کیفیت بالا (HD) مشاهده کرد.  طرح اشتراک ‌استاندارد نتفلیکس ماهانه 13.99دلار برای 2021 در نظر گرفته شده است(این طرح قبلا با قیمت 12.99دلار به کاربران ارائه می‌شد). در این طرح 2 کاربر می‌توانند به‌طور همزمان از اشتراک نتفلیکس استفاده و تمام برنامه‌های این شبکه را با کیفیت HD دریافت کنند. طرح پرمیوم نیز با قیمت 17.99دلار در ماه، برنامه‌های نتفلیکس را در دسترس کل اعضای خانواده قرار می‌دهد و همه آنها‌ می‌توانند با استفاده از یک حساب کاربری برنامه‌های نتفلیکس را تماشا کنند.

دیزنی‌پلاس 

دیزنی‌پلاس هم‌اکنون دو طرح برای اشتراک کاربران درنظر گرفته است؛ طرح ماهانه که بر مبنای آن کاربران با پرداخت 6.99دلار به‌مدت یک‌ماه به هزاران سریال و فیلم موجود در پلتفرم دیزنی‌پلاس دسترسی خواهند داشت. طرح سالانه دیزنی‌پلاس نیز با قیمت 60.99دلار، برنامه‌های این شبکه اینترنتی را به‌مدت یک‌سال در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای کاربران بین‌المللی در اروپا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند نیز دیزنی‌پلاس در حال راه‌اندازی یک بخش خدماتی به‌نام استار (Star) نیوزیلند است. این بخش خدماتی در اواخر فوریه2021 راه‌اندازی می‌شود.

هولو

هولو 4گزینه قیمتی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. گزینه‌های با آگهی بازرگانی با قیمت مناسب‌تر و گزینه‌  برنامه‌های بدون آگهی بازرگانی با قیمت بیشتر، در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. گزینه دریافت فیلم و سریال اینترنتی از کتابخانه هولو به همراه پخش آگهی‌های بازرگانی، به قیمت 5.99دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. گزینه «پخش برنامه‌های هولو بدون تبلیغات بازرگانی»، به قیمت 11.99دلار در ماه در دسترس کاربران خواهد بود. گزینه «دریافت برنامه‌های هولو به علاوه برنامه‌های زنده تلویزیونی زنده همراه با آگهی‌های بازرگانی»، نیز ماهانه به قیمت 64.99دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. «دریافت برنامه‌های هولو به علاوه برنامه‌های زنده تلویزیونی بدون آگهی بازرگانی»، نیز ماهانه به قیمت 70.99دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

آمازون پرایم


آمازون‌پرایم اشتراک ماهانه به قیمت 12.99دلار. از اعضای مستقل این شبکه نیز ماهانه برای اشتراک ویدئویی تنها 8.99دلار دریافت می‌شود. کاربران برای دسترسی سالانه به برنامه‌ها و ویدئوهای آمازون باید 119دلار پرداخت‌کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید