• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
یکشنبه 5 بهمن 1399
کد مطلب : 122651
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/pY6Vm
+
-

جلوی آگهی مسکن افراد بدون کد شناسایی را بگیرند


دلیل اصلی گرانی خانه در هر منطقه سایت‌ها و دلالان هستند. بهترین راه پیدا کردن مسکن با قیمت مناسب مراجعه به بنگاه‌های کددار و مجوزدار است. املاکی‌ها به قیمت‌های منطقه خود اشراف دارند اما سایت‌ها قیمت‌ها را دستکاری می‌کنند. مثلا قیمت مسکن در منطقه‌ای متری 30میلیون اعلام می‌کنند درحالی‌که بنگاه قیمت را در مراجعه حضوری 24میلیون اعلام می‌کند. اگر قانون شود که آگهی‌دهندگان کد داشته باشند قیمت‌ها فضایی نمی‌شود و در آن صورت غیراز بنگاه‌های دارای مجوز کسی نمی‌تواند آگهی بدهد و اگر اعتراضی باشد قابل پیگیری است.
مسعودی از تهران 

   آمار اعصاب و روان به‌هم ریخته مردم چقدر است
مسئولان به دقت آمار درگذشتگان کرونا را روزانه اعلام می‌کنند آیا امکانش هست که از اعصاب‌های به‌هم ریخته و خرد شده مردم از وضعیت اقتصادی و سایر بحران‌ها هم گزارش روزانه بدهند.
اسکویی از تبریز 

   تبلیغات تلفنی آسایش مردم را بر هم زده است
پیرزنی 86ساله هستم که به سختی راه می‌روم و از جایم بلند می‌شوم. هر ازگاهی با زنگ تلفن با ذوق اینکه فرزندانم هستند از جا برمی‌خیزم و متأسفانه با تبلیغات تلفنی کپسول آتش‌نشانی، دستگاه تصفیه آب و بیمه و غیره روبه‌رو می‌شود. واقعا دیگر به تنگ آمده‌ایم. این بازاریاب‌ها با کدام مجوز شماره تماس مارا به دست آورده‌اند.
بدری از تهران

   راه‌آهن شهرکرد چه شد
قرار بود تا پایان سال‌جاری خط راه‌آهن شهرکرد به بهره‌برداری برسد که تاکنون خبری از آن نیست. مسئولان توضیح دهند که این راه‌آهن چه زمانی به بهره‌برداری خواهد رسید.
صلحی از شهرکرد

   چگونه بدون رعایت پروتکل و واکسن آمار کرونا پایین آمده است
از اینکه تعداد درگذشتگان کرونا هر روز کمتر می‌شود بسیار خوشحالیم و قدردان زحمات دست‌اندرکاران کاهش آمار مرگ‌ومیر هستیم اما تقاضا داریم مسئولان شفاف‌سازی‌ کنند که بدون رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی که آشکارا در جامعه می‌بینیم و بدون تزریق فراگیر واکسن کرونا چطور چنین چیزی ممکن است؟
مهریان از تهران

  با حقوق2 میلیون و 300هزار تومان چگونه زندگی کنیم
مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم که دریافتی من پس از یکسان‌سازی‌‌ها 2میلیون و 300 هزارتومان در‌ماه است. واقعا وضعیت معیشت من و خانواده‌ام وخیم است و تقریبا دو سوم این رقم را برای کرایه خانه می‌پردازیم. فریادرسی هست.
عبداللهی از اهواز

   کاهش آمار باعث برداشتن محدودیت‌ها نشود
کاهش آمار مرگ‌ومیر ناشی از کرونا بسیار خوشحال‌کننده است، اما مسئولان نباید عجولانه محدودیت‌ها را بردارند زیرا در غیراین صورت دوباره با موج دیگر روبه‌رو می‌شویم. چرا علاج واقعه را قبل از وقوع نمی‌کنند.
محمدی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید