• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 22 دی 1399
کد مطلب : 121592
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/mZ6vn
+
-

توصیه محسن هاشمی به فائزه

محسن هاشمی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پی اظهارات خواهرش فائزه هاشمی درباره پایان دوران ترامپ، با انتشار نامه‌ای به او که در رسانه‌ها هم منتشر شد، از وی خواست صحبت‌های خود را اصلاح و از موضع خود عذرخواهی کند و مانع تخریب آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی از طرف تجدیدنظرطلبان خارجی و افراطیون شود. فائزه هاشمی در گفت‌وگوی تصویری با یکی از رسانه‌ها گفته بود: «دوست داشتم ترامپ رأی بیاورد چون فشارها می‌توانست ایران را مجبور به تغییر سیاست کند.» 
به‌گزارش ایرنا، محسن هاشمی در نامه خود خطاب به خواهرش نوشت: انتشار مصاحبه‌ای از تو بهانه‌ای مناسب به افراطیون و تخریبگران پدر داد و برگ دیگری بر مظلومیتش اضافه شد. رئیس شورای شهر با اشاره به مواضع مرحوم آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی درباره ترامپ، خطاب به فائزه هاشمی تأکید کرد: در موضوع ترامپ، بر خطر او و تهدیدی که خودکامگی او دارد هشدار علنی داده بودند و گفتند که ترامپ چهره‌ای خطرناک و قلدر است که به اصول پایبند نیست و قواعد و مقررات را به‌راحتی به زیرپامی‌گذارد. وی خاطرنشان کرد: قطعا خود خوب می‌دانی و معتقدی که ترامپ کاری جز تهدید، تحریم، بدعهدی، ترور و توهین علیه ایران انجام نداد و سیاستمداری لمپن و قمار‌باز است و من سقوط ترامپ را به ملت‌های ایران و آمریکا تبریک گفتم.
محسن هاشمی خطاب به خواهرش گفت: می‌دانم که در سال‌های اخیر برخوردهای نادرستی با تو، خانواده و فرزندت شده است که شاید باعث کشاندن تو به تندروی و خارج‌شدن از مشی میانه‌روی پدر گردیده، ولی این دلیل نمی‌شود که به رئیس‌جمهور کشور بیگانه امید ببندی و دم از استقلال بزنی! 

این خبر را به اشتراک بگذارید