• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 17 دی 1399
کد مطلب : 121138
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/5yxoR
+
-

کیوسک/ روزنامه تایمز [انگلیس]/ بازگشت قرنطینه به انگلیس


تایمز لندن در گزارشی به جزئیات تعطیلی‌های سراسری در انگلیس همزمان با افزایش ناگهانی شمار مبتلایان به ویروس کرونا پرداخته است. به نوشته این روزنامه، بوریس جانسون، نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرده که به‌منظور مقابله با گونه جدید ویروس کرونا که به‌گفته او 70- 50 درصد سریع‌تر سرایت می‌کند، کل کشور از نیمه شب دوشنبه، چهارم ژانویه، وارد قرنطینه ملی می‌شود.

روزنامه یو‌اس‌ای تودی [آمریکا]
واشنگتن آماده اعتراضات خیابانی


یو‌اس‌ای تودی نوشته که گارد ملی واشنگتن دی سی در آستانه برگزاری جلسه ۶ ژانویه (۱۷ دی) کنگره برای تأیید نتیجه نهایی انتخابات ۲۰۲۰، به حال آماده‌باش درآمده است. آماده باش نیروها در واکنش به برنامه طرفداران دونالد ترامپ برای تظاهرات خیابانی در مخالفت با نتیجه انتخابات است. همزمان، پلیس واشنگتن هشدار داده که حمل هرگونه سلاح گرم از سوی تجمع‌کنندگان ممنوع است.

روزنامه وال‌استریت ژورنال [آمریکا]
شکاف در حزب جمهوریخواه


وال‌استریت ژورنال در گزارشی از بروز اختلاف شدید میان چهره‌های مطرح حزب جمهوریخواه در پی افشای مکالمه تلفنی دونالد ترامپ و مقام‌های ایالتی در جورجیا خبر داده است. برخی اعضای حزب از اقدام ترامپ برای تحت فشار قرار دادن مسئولان جورجیا برای تغییر نتیجه انتخابات انتقاد کرده و خواستار پایان دادن به تقلای او برای پیروزی در انتخابات هستند. ترامپ در تماسی تلفنی از مسئولان جمهوریخواه جورجیا خواسته بود برای او 11هزار رأی دست و پا کنند.












 

این خبر را به اشتراک بگذارید