• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 10 دی 1399
کد مطلب : 120426
+
-

کیوسک/ هفته‌نامه تایم [آمریکا]/ زمستان کرونایی


مجله تایم همزمان با به نتیجه رسیدن تحقیقات در مورد تولید واکسن کرونا، با طرح جلد شاخص خود در مورد احتمال تشدید شیوع ویروس کرونا در فصل زمستان هشدار داد. تایم نوشت: «واکسن‌ها در راهند اما چالش‌های جدی‌تر هم دارند سر می‌رسند.» این مجله به نقل از کارشناسان و متخصصان نوشت که موج جدید ویروس در راه است و کشورها باید خود را برای آن آماده کنند.

هفته نامه اشپیگل [آلمان]
بازگشت عظمت به آمریکا


اشپیگل روی جلد طرحی از جو بایدن کار کرده که در حال برگرداندن سر مجسمه معروف آزادی در نیویورک به جای خودش است، اما در بالای طرح، شعار ترامپ نوشته شده است: «عظمت را دوباره به آمریکا باز‌می‌گردانیم.» 3سال قبل، این مجله با اشاره به  تخریب وجهه آمریکا در جهان از سوی او، در طرح جلد خود رئیس‌جمهور آمریکا را با شمشیری در دست نشان داد که سر مجسمه آزادی را قطع کرده است.

مجله نیویورکر [آمریکا]
گوشت قرمز


مجله نیویوکر با چاپ طرحی روی جلد خود با عنوان «گوشت قرمز» به رابطه میان دونالد ترامپ و گروه‌های نژادپرست راست افراطی که به برتری نژاد سفید در آمریکا اعتقاد دارند، پرداخت. نیویورکر در گزارش اصلی خود، به نخستین مناظره تلویزیونی ترامپ و بایدن اشاره کرده که در آن، ترامپ از گروه‌های راست خواست کناری بایستند و در انتخابات دخالت نکنند. رهبر یکی از این گروه‌ها فردای مناظره، در پستی توییتری نوشت: «اطاعت قربان!» نیویورکر، این گروه‌ها را به سگی تشبیه کرده که دست‌آموز ترامپ هستند.

روزنامه الاخبار [لبنان]
فروپاشی بزرگ


یکی از ماندگارترین صفحات نخست روزنامه‌های عربی در سال میلادی ۲۰۲۰، جلد روزنامه الاخبار در فردای انفجار بندر بیروت است. در این تصویر، ویرانه‌های باقی مانده از بزرگ‌ترین سیلوی گندم لبنان دیده می‌شود؛ سیلویی که در اثر انفجار بندر بیروت فرو ریخت و بخش مهمی از ذخایر گندم لبنان را بر باد داد. عبارت «فروپاشی بزرگ» در تیتر روزنامه الاخبار، علاوه بر فروریختن سیلوی گندم به وضعیت نگران کننده اقتصاد لبنان اشاره دارد.








 

این خبر را به اشتراک بگذارید