• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 24 شهریور 1399
کد مطلب : 110062
+
-

با مردم

   منطقه گاوازنگ زنجان جولانگاه زمین‌خواران
منطقه گاوازنگ و امند، منطقه‌ای کوهستانی است که در سال‌های اخیر با ایجاد جاده‌های مختلف، تبدیل به منطقه‌ای گردشگری برای مردم شده است. با وجود این برخی از شهروندان اقدام به ایجاد باغ‌های شخصی در این منطقه کرده‌اند؛ درحالی‌که زمین‌ها مشخصا متعلق به منابع طبیعی است و اصلا زراعی نیست. درصورت ادامه این امر، طبیعت گاوازنگ نابود و کل منطقه تبدیل به باغ‌های شخصی خواهد شد. از مسئولان به‌ویژه دادگستری زنجان و دادستان محترم توقع ورود به موضوع را داریم.
سیدی از زنجان

   جای باجه‌های تلفن عمومی درخت بکارند
باتوجه به پیشرفت تکنولوژی و منسوخ شدن استفاده از باجه تلفن‌های همگانی پیشنهاد می‌شود شرکت مخابرات نسبت به چمع آوری این باجه‌ها اقدام کند و شهرداری هم به جای آنها درخت بکارد.
شهروند تهرانی

   شهرستان رازوجرگلان بیمارستان ندارد
مردم شهرستان مرزی رازوجرگلان در وضعیت نابسامان بهداشت و درمانی کنونی حتی یک تخت بیمارستانی ندارند و برای بستری بیماران کرونایی خود هم مجبور به رفت‌وآمد به شهرهای اطراف هستند که از این شرایط کرونایی رنج می‌برند.
یک شهروند

   روشنایی اتوبان تهران ساوه تکمیل شود
شرکت‌ها و بانک‌های بهره بردار، اتوبان تهران ساوه را پر از دوربین کرده‌اند. به جای این کارها روشنایی اتوبان را کامل کنند تا خطرات رانندگی در شب برای رانندگان در این مسیر کاهش یابد.
فرشاد از ساوه

   منطقه آزاد ارس باعث تخریب محیط‌زیست و حیات وحش
منطقه آزاد ارس واقع در یکی از حساس‌ترین مناطق زیست‌محیطی کشور شامل چندین شهرک صنعتی است که به‌منظور آماده‌سازی زیرساخت‌های این شهرک ها تغییرات عمده‌ای در ساختار طبیعی منطقه ایجاد کرده‌اند؛ درحالی‌که بخش‌های بزرگی از پناهگاه‌های حیات وحش کیامکی در آذربایجان‌شرقی و مراکان در آذربایجان‌غربی در این منطقه واقع شده‌اند؛ به‌عنوان نمونه برای احداث شهرک صنعتی موسوم به 135هکتاری ده‌ها تانکر نفتی در منطقه مستقر شده‌اند و فعالیت مینی پالایشگاه‌ها در سال‌ه ای گذشته تبعات زیست‌محیطی بسیاری برای محیط‌زیست ارس داشته است. از مسئولان تقاضا داریم حق محیط‌زیست و شهروندان جلفا را به رسمیت بشناسند و اجازه ندهند این منطقه ناب محیط‌زیست بیش از این آسیب ببیند.
صناعی از جلفا

  شهرداری منطقه19 زباله‌های سطل های بزرگ را جمع می‌کند
شهرداری منطقه19 تهران در این اوضاع کرونایی در جمع‌آوری زباله‌ها فقط به سطل‌های بزرگ کنار چهارراه‌ها و خیابان‌ها اکتفا می‌کند؛ درصورتی که ماشین‌های زباله به‌راحتی می‌توانند وارد کوچه‌های طویل و گشاد شوند و زباله‌های سر هر کوچه بن‌بست یا منازل را جمع کنند. اکنون مدت هاست زباله‌های کوچه شهید اردانی در شهرک شریعتی به حال خود رهاشده که برای اهالی هم مشقت آور است که هر شب تا سر کوچه اصلی که بسیار طولانی است بروند؛ در نتیجه در جای جای کوچه زباله دیده می‌شود و در این شرایط محل پر از جانوران و حشرات موذی شده است.
خوش‌بین از منطقه19

   عوارض اتوبان تهران -قم تا کجا افزایش خواهد داشت
قبل از سال٩٩ عوارض اتوبان قم ٥٠٠تومان بود که خیلی بی‌سروصدا از ابتدای سال به 1200تومان افزایش یافت. شاید در مقایسه با افزایش قیمت همه‌‌چیز این رقم غیرمنطقی نباشد اما برای کسانی که به‌صورت روزانه و در مسافت کم از این اتوبان استفاده می‌کنند اصلا رقم عادلانه‌ای نیست. من با درآمد ماهانه 2میلیون تومان هر روز 10کیلومتر در این اتوبان آمد و شد دارم و روزانه 2400تومان عوارض آمد و شد می‌پردازم که در ‌ماه حدود 72هزار تومان می‌شود. حالا حساب کنید مسافرکشی که روزی 10بار در این مسیر تردد می‌کند چه رقمی باید بپردازد. شاید راهکارش احداث کنار گذری مخصوص ماشین های محلی باشد تا مجبور به پرداخت این رقم عوارض نباشند.
دادکان از قم

   طرح هادی روستای انارور در نوشهر چه شد
طرح هادی روستای انارور در نوشهر مازندران سال‌هاست تصویب و تأیید شده اما حتی یک فاز آن نیز اجرایی نشده است و اکنون روستا با مشکلات بسیاری درخصوص عمران و آبادی و احیای بافت فرسوده و نگهداشت معابر مواجه شده است و ساخت‌وسازهای بدون کارشناسی و شبانه در روستا بیداد می‌کند.از دستگا‌ه‌های نظارتی و متولی خواستار رسیدگی فوری و پیگیری این ساخت و سازهای عجیب و غریب هستیم.
یک شهروند

این خبر را به اشتراک بگذارید