• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 11 مرداد 1399
کد مطلب : 106409
+
-

3روز شکنجه مرد گروگان در خانه ویلایی

3روز شکنجه مرد گروگان در خانه ویلایی


   آدم‌ربایان اجیر شده، مرد مغازه‌داری را ربودند و 3روز او را در خانه‌ای ویلایی در شهریار زندانی کردند تا با شکنجه و تهدید دست به اخاذی بزنند.
به گزارش همشهری، این گروگانگیری شامگاه چهاردهم خرداد‌ماه امسال رخ داد. آن روز 3مرد سوار بر یک خودروی سواری مرد مغازه‌داری را که قصد داشت به خانه‌اش برود در یکی از خیابان‌های جنوب تهران ربودند و به خانه ویلایی در شهریار بردند و زندانی‌اش کردند. آنها 3شبانه‌روز او را شکنجه کردند و وقتی به هدفشان رسیدند وی را مجروح و دست و پا بسته در حوالی تهران رها کردند و گریختند. با شکایت مرد گروگان، پرونده به دادسرای جنایی تهران فرستاده شد. شاکی به بازپرس جنایی گفت: سرنشینان پژو چاقویی زیر گلویم گذاشتند و مرا دزدیدند و به خانه‌ای ویلایی در شهریار بردند. 3روز تمام شکنجه‌ام کردند و کتکم زدند. حتی از صحنه شکنجه هم فیلم می‌گرفتند. این در حالی بود که من آنها را نمی‌شناختم و هرگز ندیده بودمشان. آنها 200میلیون تومان موجودی حسابم را به همراه اموال باارزشم سرقت کردند و درحالی‌که چشمانم بسته بود، مجبورم کردند حدود 50برگه را امضا کنم و اثر انگشت بزنم.
با شروع تحقیقات پلیسی، مأموران راهی محل گروگانگیری شدند و در بررسی دوربین‌های مداربسته مشخصات خودروی گروگانگیران را به‌دست آوردند. با این سرنخ، یکی از متهمان دستگیر شد و در بازجویی‌ها گفت: مردی، من و دوستانم را اجیر کرد تا مرد مغازه‌دار را گروگان بگیریم. او با شاکی اختلاف قدیمی داشت و به ما گفت درصورت اجرای نقشه‌اش پول خوبی می‌دهد. او از من و دوستانم خواست که گروگان را شکنجه کنیم و از او فیلم بگیریم و همه پول‌هایش را برای خودمان برداریم اما مجبورش کنیم که 50برگه سفید را امضا کند و اثر انگشت بزند و بعد آنها را برایش بفرستیم. ما هم دستورات او را عملی کردیم تا اینکه بعد از 3روز خواست گروگان را رها و ارتباط تلفنی‌مان را با او قطع کنیم. با اعترافات این متهم، بازپرس جنایی تهران دستور شناسایی و بازداشت همدستان او و سرکرده باند که دستور گروگانگیری را داده بود، صادر کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید