• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 5 مرداد 1399
کد مطلب : 105843
+
-

خیز یک استارتاپ آموزشی در هند

جهان استارتاپی
خیز یک استارتاپ آموزشی در هند

در سال‌های اخیر و در هندوستان تعداد زیادی استارتاپ آموزشی آنلاین برای ارائه خدمات به دانش‌آموزان شکل گرفته‌اند. بیش از 250میلیون دانش‌آموز در مدارس مناطق شهری و روستایی این کشور در برنامه‌های مختلف این استارتاپ‌ها ثبت‌نام کرده‌اند.
به گزارش تک‌کرانچ، اینکه چه‌کسی در مهدکودک باشد یا درحال آماده شدن برای پیوستن به یک دانشگاه فرق چندانی ندارد؛ چراکه چندین استارتاپ در هندوستان وجود دارد که مجموعه‌ای از دوره‌های گوناگون را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد. استارتاپ‌هایByju’s، Unacademy و Vedantu ازجمله برترین استارتاپ‌های هندی هستند که ده‌ها میلیون کاربر دارند و همه‌ساله در حال بهبود کیفیت خدمات‌رسانی خود هستند. بیش از 400میلیون هندی در حال حاضر با سپری کردن دوران دانشگاه و دانشکده‌های مختلف، آماده ورود به بازار کار هستند؛ درحالی‌که نه زبان انگلیسی می‌دانند و نه برخی مدارک مورد نیاز برای درخواست یک شغل را دارا هستند.

  استارتاپی برای استخدام
استارتاپ Entri که دفتر مرکزی آن در شهر کوچی در جنوب هندوستان قرار دارد، در تلاش است تا این مشکل را برای جویندگان کار مرتفع کند. این استارتاپ که در سال2017تاسیس شده است، دوره‌های مهارت‌آموزی مختلفی را برای کمک به افراد مختلف ارائه می‌دهد که می‌تواند آنها را برای کار در شغل‌های ایالتی و فدرال آماده کند. این دوره‌ها به آسان‌ترین زبان ممکن به کاربران آموزش داده می‌شود. از دانش‌آموزانی که پیش از پایان دبیرستان، درس و مدرسه را رها کرده‌اند، گرفته تا کسانی که مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه‌های معتبر گرفته‌اند، در زمره کاربران استارتاپ Entri به‌حساب می‌آیند. این استارتاپ درحال حاضر بیش از 150دوره آموزشی مختلف را برای کاربران خود ارائه می‌دهد؛ ازجمله چندین زبان خارجی، حسابداری و برنامه‌های رایج رایانه‌ای مانند آفیس در برنامه آموزشی Entri به چشم می‌خورد. این دوره‌ها از طریق ویدئوهایی از پیش ضبط‌شده، بین 30تا 60روز برگزار می‌شود.

  سرمایه‌گذاری بزرگ
مدیران این استارتاپ هفته گذشته اعلام کردند که در راستای توسعه کارهای خود، سرمایه‌ای 1/3میلیون دلاری را در چارچوب سرمایه‌گذاری مرحله پیش سریA دریافت کرده‌اند. Entri قصد دارد سرمایه جدید را با معرفی 50دوره آموزشی دیگر همراه کند و در این میان کاربران بیشتری را به‌دست آورد. یکی از مدیران این استارتاپ اعلام کرده است که درآمد شرکت Entri در 3‌ماه گذشته بالغ بر 150درصد افزایش داشته و درآمد مکرر سالانه (ARR) آنها به 2میلیون دلار رسیده است. این شرکت قصد دارد تا امسال درآمد مکرر سالانه خود را به 5میلیون دلار برساند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید