05
سه شنبه 9 دی 1399
شماره 8123
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شکلات؛ اقتصادی‌ترین چشم روشنی

سوپرمارکت
شکلات‌های پذیرایی با بسته بندی‌های شیک و تزئینات خاص‌شان یکی از جذاب‌ترین اقلام موجود در سوپرمارکت‌ها هستند و این زیبایی ظاهری در کنار پرطرفدار بودن خود شکلات، این بسته‌ها را به یکی از کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین محصولات تبدیل کرده است.
ویژه
برای استفاده از گوشت بوقلمون در کشور ما هنوز به اندازه کافی فرهنگسازی‌ نشده و با وجود تأکید کارشناسان تغذیه بر ارزش‌های غذایی این نوع گوشت هنوز میانگین مصرف در کشور بالا نیست درحالی‌که گوشت بوقلمون می‌تواند جایگزین خوبی برای گوشت قرمز باشد.
گزارش میدانی همشهری از قیمت یخچال و فریزرساید برندهای مشهور در فضای مجازی

یخچال فریزرهای گران‌تر از خودرو

مشتریان برای خرید یخچال فریزر سایدبای‌ساید برندهای مشهور خارجی باید بیش از قیمت انواع پراید و برخی مدل‌های تیبای صفر کیلومتر و برای خرید برخی انواع یخچال و فریزر وطنی در حد انواع دست دوم این خودروها هزینه کنند
لوازم خانگی
ممنوعیت واردت، افزایش شدید قیمت‌ها و وجود تقاضا برای انواع یخچال و فریزر برندهای مشهور خارجی موجب قیمت‌های نجومی این محصولات شده است، قیمت‌هایی که در برخی موارد حتی از نرخ یک پراید و تیبای صفر کیلومتر نیز پیشی می‌گیرد.
بازار شوینده‌ها؛ التهاب جدیدی در راه نیست

بازار شوینده‌ها؛ التهاب جدیدی در راه نیست

انجمن صنایع شوینده، آرایشی و بهداشتی، شایعه افزایش قیمت شوینده‌ها برای سومین بار طی امسال را رد و اعلام کرد آخرین تغییر قیمت مربوط به 2ماه قبل است
شیوع کرونا، یک سالی می‌شود که مصرف شوینده‌ها را در تمام دنیا به چندین برابر قبل رسانده و این مواد را به یکی از مهم‌ترین اجزای زندگی مردم تبدیل کرده است.
رشد 78هزار میلیارد تومانی بازار سهام
پس از 3روز نزول دیروز شاخص کل بورس تهران 1.3درصد رشد کرد و بیش از 78هزار میلیارد تومان به ارزش سهام شرکت‌های حاضر در بورس و فرابورس اضافه شد.