05
یکشنبه 7 دی 1399
شماره 8121
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اختلاف 37درصدی قیمت میوه در میادین با سطح شهر

تره‌ بار
نرخنامه جدید سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نشان می‌دهد قیمت انواع میوه و محصولات فرنگی در غرفه‌های این مراکز خرید تا 37درصد پایین‌تر از مغازه‌های میوه‌فروشی در سطح شهر تهران است.

خودرو؛ ادامه کاهش فاصله بین قیمت بازار و کارخانه

گزارش همشهری نشان می‌دهد که این روزها میزان ریزش قیمت حاشیه بازار خودروهای چینی در مقایسه با نرخ فروش کارخانه آنها بیشتر از خودروهای داخلی بوده و نرخ برخی از این خودروها به قیمت حاشیه بازار رسیده است
خودرو
تداوم سیر نزولی قیمت خودروهای داخلی و ورود بازار خودرو به خواب عمیق زمستانی، زمینه ریزش قیمت برخی خودروهای تولیدی و کاهش قیمت برخی خودروهای مونتاژی به‌خصوص محصولات چینی به نرخ فروش خودروسازان را فراهم کرد.
رشد 5برابری تأمین مالی از طریق بازارسرمایه

رشد 5برابری تأمین مالی از طریق بازارسرمایه

به گفته رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در 9ماهه امسال 470هزار میلیارد تومان تأمین مالی از طریق بازارسرمایه انجام شده است
آنطور که آمار‌ها نشان می‌دهد حجم تأمین مالی از طریق بازارسرمایه در 9ماهه امسال نسبت به سال قبل بیش از 5برابر افزایش یافته است.
اصلاح نقش حقوقی‌ها در نوسان‌های بورس
با اصلاح آیین‌نامه بازارگردانی سهام، نقش سهامداران حقوقی در نوسان‌های بورس اصلاح می‌شود
به‌دنبال اعتراض سهامداران در مورد نحوه فعالیت بازارگردان‌ها دیروز با اظهارات نایب‌رئیس مجلس بحث اصلاح آیین‌نامه بازارگردانی سهام جدی‌تر شد، چند روز پیش یک عضو هیأت مدیره بورس تهران نیز برای نخستین‌بار از انجام اصلاحاتی در این آیین‌نامه خبرداده بود و کارشناسان هم بر این باورند که آیین‌نامه فعلی نیاز به اصلاح دارد.