05
چهار شنبه 3 دی 1399
شماره 8118
اقتصاد 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مام بخرید، حتی در زمستان

سوپرمارکت
خوشبختانه این روزها دیگر مثل سابق، ضدتعریق‌ها محصولاتی مختص فصل گرما به‌حساب نمی‌آیند و درکنار سایر اقلام بهداشتی به کالاهایی چهارفصل تبدیل شده‌اند.
ویژه
قیمت مرغ طی امسال نوسانات زیادی را از سر گذرانده است. بعد از 3 ‌ماه ابتدای امسال که کاهش شدید تقاضا، قیمت مرغ را با کاهش بسیار زیادی مواجه کرد و زیان مرغداران را باعث شد،
تثبیت یک ماهه نرخ ارز چگونه اتفاق افتاد؟

کیش و مات دلار در 2حرکت

همشهری چشم‌انداز و آثار ثبات یک ماهه بازار ارز را بررسی کرد
بازار ارز
با وجود یک دور جهش ارزی در نیمه نخست پاییز امسال در آذر‌ماه از شدت نوسان ارزی کاسته شد و با مهار قیمت، بازار ارز از ثبات بیشتری برخوردار شد.
نقشه مالیاتی دولت و مجلس برای طلا

نقشه مالیاتی دولت و مجلس برای طلا

11سال از زمان اجرای لایحه مالیات بر ارزش‌افزوده در ایران می‌گذرد و به‌دلیل شرایط رکود اقتصادی و البته تحریم‌ها و کرونا، نرخ آن 9درصد باقی‌مانده و در این 11سال همچنان چالش بر سر اینکه چرا باید بر دادوستد طلا 9درصد مالیات گرفته شود،
بازار طلا در مرحله ثبات؛ خرید کنید
بازار طلا در مرحله ثبات؛ خرید کنید
خرید طلا به‌عنوان پشتوانه مالی از دیرباز یکی از راه‌های امن سرمایه‌گذاری محسوب می‌شده اما در یکی دو سال اخیر افزایش نرخ ارز و کاهش ارزش پول ملی، حفظ سرمایه‌های مالی را برای خانوارها به دغدغه‌ای بزرگ تبدیل کرده و هرکس متناسب با توان مالی، یکی از بازارهای ارز، مسکن، بورس یا طلا و سکه را برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند.