16
شنبه 14 دی 1398
شماره 7848
ویژه‌نامه سردار ایران
23023644
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سردار ایران

در داخل کشور شهید زنده، مالک اشتر زمان، ژنرال بین‌المللی، فرمانده در سایه لقبش می‌دادند و خارجی‌ها دشمن شایسته، فرمانده مرموز و دشمن نامیرا می‌نامیدنش؛ القابی که همگی موید شهرت و تأثیر‌گذاری او در داخل و خارج مرزها بود.
سردار شهید قاسم سلیمانی، یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های ایران در رسانه‌های غربی در چند دهه اخیر بوده است و شخصیت، رفتار و نفوذش، بارها با جزئیات و تحلیل‌های عمیق در این رسانه‌ها مورد بحث قرار گرفته است.
روایتی از فرماندهی سردار سلیمانی در عملیات‌ها علیه تروریست‌های داعش

کابوس داعش

همگی از دوست و دشمن بر شخصیت ضدتروریستی و به‌ویژه نقش محوری شهید قاسم سلیمانی در شکست داعش معترف بوده و هستند.
سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه که دیروز توسط نیروهای آمریکایی به شهادت رسید همواره در ردیف محبوب‌ترین چهره‌های ایران و تأثیرگذار‌ترین افراد منطقه قرار داشت، آمریکایی‌ها برای او از تعبیر شبح یاد می‌کردند که هر لحظه در کشوری بود، گاهی در سوریه، گاهی در عراق، لحظه‌ای در بیروت و گاهی حتی در مسکو! ژنرال قاسم سلیمانی که حالا عنوان شهید هم به القاب او اضافه شده، مغز متفکر تحرکات برون مرزی ایران بود، اوج بروز و ظهور سلیمانی مقارن با ظهور پدیده داعش در عراق بود، حاج قاسم شخصا مسئولیت مقابله با داعش را بر عهده گرفت، یکی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پیش از این روایتی نقل کرده بود که براساس آن ورود روسیه به معرکه سوریه با پیشنهاد شخص سردار سلیمانی بوده است.
PDF ویژه‌نامه سردار ایران
کوتاه ویژه‌نامه سردار ایران
فرمانده دل‌ها