۳۱
شنبه 16 دی 1396
شماره 7289
بین‌الملل
۲۳۰۲۳۶۲۷
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۰
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لزوم گفت‌وگو میان «حاکمیت - ملت»

حقوق شهروندی
طبق ماده ۲۸ منشور حقوق شهروندی «شهروندان از حق نقد، ابراز نارضایتی، دعوت به خیر، نصیحت در مورد عملکرد حکومت و نهادهای عمومی برخوردارند و دولت موظف به ترویج و گسترش فرهنگ‌ انتقادپذیری، تحمل و‌ مداراست.»
ویژه
تیتر یک روزنامه های جهان
دولت مالزی در آستانه انتخابات سراسری در این کشور، یک پورتال برای مبارزه با اخبار جعلی یا همان فیک‌نیوزها راه‌اندازی کرد.
عراق
این روزها نگاهی به چهره عراق، از خیابان شهرهای جنگ‌زده این کشور گرفته تا پست‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی، نشان می‌دهد که برای اولین‌بار بعد از حوادث سال 2014 و تصرف خاک عراق به‌دست گروه تروریستی داعش، چهره این کشور تغییر کرده و امید به متن زندگی مردم آن بازگشته است.

روایت «آتش‌وخشم» درون کاخ سفید

کتاب 336صفحه‌ای در افشای آنچه در کاخ سفید ترامپ می‌گذرد منتشر شد
کتابی که موضوع آن طی روزهای اخیر فضای سیاسی آمریکا را به تلاطم واداشته بود، دیروز پیش از موعد مقرر منتشر شد تا نمایانگر وضعیت آشفته در پشت صحنه قدرت و حکومت در کاخ سفید باشد.
سیلی انتقام عهد به سرباز اسرائیلی

سیلی انتقام عهد به سرباز اسرائیلی

روزنامه هاآرتص در گزارشی به داستان پشت پرده سیلی معروف عهد تمیمی به سرباز اسرائیلی پرداخته و نوشته است که عهد با این سیلی، انتقام پسر عمویش را گرفته است.
مرگ نوزادان؛ بحران جدید در کمپ روهینگیا
مرگ نوزادان؛ بحران جدید در کمپ روهینگیا
تولد قریب‌الوقوع هزاران نوزاد در کمپ آوارگان مسلمانان روهینگیا در بنگلادش، به‌زودی اوضاع این پناهجویان را بحرانی‌تر خواهد کرد.
PDF بین‌الملل
کوتاه بین‌الملل
از مهم‌ترین ویژگی‌های دولتمردان در کشور در ادوار مختلف، میانگین بالای سنی آنهاست.
ارتش یمن و انصارالله دیروز اعلام کردند که 2فروند موشک بالستیک به سمت اهداف نظامی عربستان و هم‌پیمانان آن شلیک کرده‌اند.