17
سه شنبه 22 مهر 1399
شماره 8061
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

انهدام 17باند توزیع مواد‌مخدر در تهران

کوتاه از حادثه
​​​​​​​با اجرای هفتمین مرحله از طرح ظفر توسط پلیس پایتخت که عملیات دستگیری موادفروشان و قاچاقچیان را در بر می‌گیرد، بیش از 2تن مواد‌مخدر کشف شد.
ویژه
​​​​​​​با پیدا شدن جسد مردی در انبار بانکی در تهران، تحقیقات برای کشف معمای مرگ وی آغاز شده است.
​​​​​​​تحقیقات برای رمزگشایی از قتل نگهبان یک ساختمان که با ضربات بیل و چوب‌دستی به قتل رسیده از سوی تیم جنایی آغاز شده است.
داخلی
«خودکشی پسر 11ساله به خاطر گوشی موبایل»؛ این خبری است که این روزها در شبکه‌های اجتماعی دست به‌دست می‌شود و از سرنوشت تلخ پسر 11ساله‌ای به نام سیدمحمد حکایت دارد که دست به اقدام هولناکی زد و جانش را از دست داد.
متهم تا‌کنون به تجاوز به بیش از 300دختر جوان اعتراف کرده اما کمتر از 30نفر از او شکایت کرده‌اند

کیوان. الف در برابر اتهام افساد فی‌الارض

پیگیری
​​​​​​​متجاوز سریالی دختران دانشجو که پس از کشاندن طعمه‌هایش به خانه‌اش و خوراندن نوشیدنی مسموم به آنها تجاوز می‌کرد به اتهام افساد فی‌الارض محاکمه خواهد شد.
با مردم

با مردم

روز گذشته بدون ماسک در سطح شهر بودم و هیچ برخوردی با من صورت نگرفت.
سرنوشت عجیب زنی که حافظه‌اش را از دست داده بود
​​​​​​​١٧‌ماه بود که زن 72ساله ناپدید شده و هیچ ردی از او نبود تا اینکه مشخص شد او سال گذشته در جریان یک حادثه حافظه‌اش را از دست داده و در همه این مدت در مرکز نگهداری از سالمندان زندگی می‌کرده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
​​​​​​​روابط عمومی منطقه 22شهرداری پیرو چاپ پیام مردمی تحت عنوان «چرا ورود خودرو به چیتگر ممنوع شده است» در ستون با مردم 26شهریوماه پاسخ داده است: «به اطلاع می‌رساند بوستان جنگلی چیتگر جزو یکی از بوستان‌های فرامنطقه‌ای شهر تهران است که به‌علت دارا بودن پتانسیل‌های تفرجی بالقوه و بالفعل، مساحت زیاد و تردد بالا، کنترل تردد خودروها در آن دشوار است.