17
پنج شنبه 16 مرداد 1399
شماره 8007
حوادث
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

اخیرا شمار دوچرخه‌سواران در پارک لاله افزایش داشته است که باعث سلب آسایش عابران پیاده شده است و دیگر نمی‌توان با آرامش خاطر و آسودگی در این پارک زیبا قدم زد.
ویژه
زن جوان پس از اینکه به‌عنوان نظافتچی وارد خانه‌ طعمه‌هایش می‌شد و اطلاعات کاملی از زندگی آنها به‌دست می‌آورد با همدستی 3عضو دیگر باند نقشه زورگیری را عملی می‌کرد.
قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور با صدور اطلاعیه‌ای از مجروح شدن 4نفر از مأموران انتظامی زاهدان بر اثر انفجار بمب صوتی خبر داد.
چند روز پس از دستگیری زن 55 ساله اوکراینی که برای فراری دادن پسرش از زندان اقدام به حفر تونلی به عمق 3متر و طول حدود 11متر کرده بود، حالا این زن تبدیل به یک چهره محبوب در این کشور شده است.
زن جوان به اتهام اسیدپاشی در پایتخت دستگیر شد

انتقام اسیدی از شوهرعمه

«وقتی عمه‌ام از بدرفتاری‌های شوهرش گفت، دلم برایش سوخت و تصمیم گرفتم از شوهرعمه‌ام انتقام بگیرم». این بخشی از اعترافات زنی جوان است که متهم است روی شوهرعمه‌اش اسید پاشیده است.

مرگ اسرارآمیز ٢جوان با مصرف قرص‌های لاغری

پلیس در حال تحقیق درباره مرگ اسرارآمیز 2جوان است که پس از مصرف قرص‌های لاغری جان باخته‌اند.
وداع تلخ
وداع تلخ
پیرمرد در عمرش 2داغ بزرگ دید؛ نخستین مرتبه وقتی پیکر پسر جوانش را از جبهه آوردند و او گفت حسین را در راه خدا تقدیم کرده است و دومین بار زمانی که گفتند پسر دیگرش در سانحه رانندگی دچار مرگ مغزی شده است. آن لحظه بود که یاد پسر شهیدش افتاد و گفت اعضای بدن دومین پسرش را به بیماران نیازمند هدیه می‌کند و راضی است به رضای خدا.به گزارش همشهری، محمد طلوعی 52سال داشت و از ساکنان شهرستان ملایر بود. با اینکه چند سال از ازدواجش می‌گذشت، اما هنوز صاحب فرزندی نشده بود.