21
یکشنبه 1 تیر 1399
شماره 7967
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بخشش قاتل پای چوبه دار

داخلی
​​​​​​​مردی که 11سال قبل همسرش را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود، چند روز پیش پای چوبه دار رفت اما در واپسین لحظات موفق شد از اولیای دم رضایت بگیرد و به زندگی برگردد.
ویژه
​​​​​​​به‌دنبال کشف جسد سوخته زنی زیر پل عابرپیاده‌ای در پایتخت تحقیقات پلیس برای رمزگشایی از جنایت آغاز شده است.
​​​​​​​«قتل دختر 18ساله در کرمانشاه به‌دست اعضای خانواده‌اش»؛ این خبری بود که برخی سایت‌ها تلاش کردند با انتشار آن به وقوع قتل‌های خانوادگی دامن بزنند، اما بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد چنین قتلی در کرمانشاه اتفاق نیفتاده و این خبر اساسا خیالی است.
​​​​​​​مردم شهر دروری در جنوب غربی رومانی در شوک جنایتی هستند که چند روز پیش یک قاتل سریالی در این شهر رقم زد.

محکومیت نجفی با شکایت پسر قالیباف

​​​​​​​محمدعلی نجفی، که به اتهام قتل همسر دومش به تحمل حبس محکوم شده است، در پرونده دیگری با شکایت پسر محمدباقر قالیباف به اتهام افترا به تحمل 4‌ماه حبس محکوم شد.
مرگ عامل جنایت در خانه پدربزرگ

مرگ عامل جنایت در خانه پدربزرگ

​​​​​​​نوه معتاد که به خانه پدربزرگش رفته  و در درگیری دست به جنایت زده بود، روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد.
با مردم
با مردم
آشوراده به حال رها خود شده است؛ درحالی‌که تنها جزیره ایرانی خزر است که با همت مسئولان می‌تواند پیشران توسعه گلستان باشد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
​​​​​​​روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به‌دنبال چاپ پیام مردمی با عنوان «جلوی برق دزدی فروشندگان سیار را بگیرند» در ستون با مردم روز 19خرداد‌ ماه پاسخ داده است: «ضمن قدردانی از انعکاس درخواست‌های مشترکان این شرکت به اطلاع می‌رساند مناطق 22گانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به‌صورت شبانه روزی اقدام به رصد و نظارت محدوده عملیاتی خود با هدف جلوگیری از استفاده غیرمجاز از انرژی برق می‌کنند و در این راستا تعاملات مؤثری با مراجع انتظامی نیز وجود دارد.