21
یکشنبه 15 دی 1398
شماره 7849
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مرگ غم‌انگیز خانواده 4نفره

​​​​​​​در حادثه‌ای غم انگیز، قاتل خاموش در بومهن جان زوج جوان و 2 دختر خردسال‌شان را گرفت.
ویژه
​​​​​​​تحقیقات مجزا درخصوص مرگ یک‌زن و 3مرد در پایتخت از سوی تیم جنایی آغاز شده است.
​​​​​​​سارق سابقه‌دار با کمین در اطراف پارک پلیس خودروی شهروندانی را که قصد ورزش صبحگاهی داشتند، شناسایی و دور از چشم آنها نقشه سرقتش را عملی می‌کرد.
​​​​​​​ریچارد کوتینگام، قاتل سریالی بدنام آمریکایی که از سال1980 به جرم قتل 6زن در زندان به سر می‌برد، به تازگی اسرار 3جنایت را که حدود 50سال از وقوع آنها می‌گذرد فاش کرده است.

سرقت ماشین پلیس برای فرار از زندان

مرد جوان که نمی‌خواست به زندان برود، فرار پرماجرایی را رقم زد
داخلی
جوان سابقه‌دار که از زندان‌رفتن وحشت داشت وقتی توسط مأموران بازداشت شد برای فرار از دست آنها خودرو پلیس را سرقت کرد و فراری جنجالی را رقم زد.
با مردم

با مردم

از مسئولان ارشد کشور توقع داریم به زیرکانه‌ترین شکل ممکن از تروریست‌های آمریکایی انتقام خون شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همراهانش را بگیرند تا آمریکا یادش بماند و در تاریخش ثبت شود و برای همیشه از خاورمیانه دست بردارد.
مامور قلابی گوشی موبایل سرقت می‌کرد
مامور قلابی گوشی موبایل سرقت می‌کرد
​​​​​​​پلیس با انتشار تصویر بدون پوشش مأمور قلابی که گوشی موبایل شهروندان را زورگیری می‌کرد به‌دنبال کشف سایر جرائم احتمالی او است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
​​​​​​​روابط عمومی منطقه یک شهرداری تهران به‌دنبال چاپ پیام مردمی با عنوان «مخزن پسماند واقع در خیابان روشنگر بازگردانده نشد» در ستون با مردم روز سوم دی‌ماه پاسخ داده است: «ضمن تقدیر از دقت نظر شهروند محترم به اطلاع می‌رساند: پس از پایش‌های روزانه و به‌منظور رفع خرابی اعم از شکستگی بدنه و چرخ‌ها یا فقدان مخزن در مکان‌های پیش‌بینی شده، اقدامات لازم برای جایگزینی مخزن سالم در محل‌های تعیین شده انجام می‌شود.
شرایط داشتن سهام عدالت چیست؟