21
سه شنبه 10 دی 1398
شماره 7845
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دختر ایرانی و پسر افغان مقیم سوئد؛ مظنونان جنایت در امامزاده داوود

دختر جوان پس از آشنایی با جوان افغان نامزدی‌اش با مقتول را بهم زد و با همدستی نامزد تازه‌اش نقشه این جنایت را کشید
داخلی
​​​​​​​عاملان قتل پسری جوان که جسد سوخته او در دره‌ای حوالی جاده امامزاده داوود کشف شد، دختر ایرانی و پسر افغان مقیم سوئد هستند که پس از جنایت به کشور ترکیه گریخته‌اند.
ویژه
​​​​​​​زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.4ریشتر عصر دیروز مناطقی از استان هرمزگان را لرزاند.
​​​​​​​مرد قاچاقچی قرار بود، محموله مواد را با موتور از اصفهان به تهران منتقل کند اما دستگیر شد و نقشه‌هایش نافرجام ماند.
2تبهکار سابقه‌دار به‌عنوان مسافر سوار خودروهای مسافرکش می‌شدند و در ادامه با تهدید، خودرو و اموال باارزش راننده را سرقت می‌کردند.

مرگ پسر در دفاع از مادر

​​​​​​​درحالی‌که مرد میانسال مدعی است پسرش را به‌خاطر اعتیاد او به شیشه به قتل رسانده است، اما مادر مقتول اسرار تازه‌‌ای از پشت‌پرده این جنایت را فاش کرد.
شگرد عجیب مرد مسافرکش برای زورگیری جواهرات زنان

شگرد عجیب مرد مسافرکش برای زورگیری جواهرات زنان

​​​​​​​مسافرکش قلابی وقتی زنان را سوار خودرواش می‌کرد به آنها یک شمش طلا نشان می‌داد و می‌گفت: حاضر است آن را با زیورآلات آنان عوض کند و به این بهانه طلاهای آنها را زورگیری می‌کرد.
سکته مأمور پلیس هنگام تعقیب سارق
سکته مأمور پلیس هنگام تعقیب سارق
​​​​​​​مامور پلیس هنگامی که یک سارق را تعقیب می‌کرد سکته کرد و جانش را از دست داد.
فرزند جوانم به دلایل واهی با شکایت شاکی در دعوای ابداعی مشمول یک سال زندان شده است و به ‌علت پروسه طولانی روال قانونی دادگاه، وی جهت زندان رفتن فراخوان شده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی شرکت بهره‌برداری قطار شهری تهران و حومه به‌دنبال چاپ پیام مردمی با عنوان «درگیری فیزیکی، اتفاق همیشگی در ایستگاه گلشهر کرج» در ستون با مردم اول دی‌ماه پاسخ داده است: «ضمن تشکر از مسافر گرامی به اطلاع می‌رساند که نیروهای محترم پلیس مترو از ساعت اولیه شروع به‌کار تا پایان کار مترو در ایستگاه‌های مختلف حضور دارند و مشکلات دعاوی مسافران، دستگیری سارقان و مجرمان و سایر امور محوله به‌صورت روزانه توسط این فرماندهی پلیس حاضر در مترو بررسی می‌شود و از طریق پایش تصویری نیز نحوه عملکرد پلیس و چگونگی انجام وظیفه‌شان رصد می‌گردد.»
بنده از زمانی که خودرو دارم تاکنون از بزرگراه ساوه عبور نکرده‌ام؛ ولی دائم برایم پیامک بدهکاری عوارض عبور از بزرگراه ساوه می‌آید.
​​​​​​​تحقیقات درخصوص مرگ 3مرد در پایتخت توسط کارآگاهان آغاز شده است.