21
چهار شنبه 20 آذر 1398
شماره 7828
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جان باختن 3کارگر در انفجار کپسول پیک نیکی

​​​​​​​انفجار کپسول پیک نیکی در کارگاه جمع‌آوری ضایعات در جنوب تهران آتش‌سوزی مهیبی را رقم زد و به مرگ 3کارگر منجر شد.
ویژه
هر روز پیام می‌آید که زودتر رمز یکبار مصرف خودتان را فعال کنید اما وقتی به سایت مثلا بانک ملی مراجعه می‌کنیم، نرم‌افزاری را معرفی می‌کند که نصب آن مستلزم نصب یکی از پیام‌رسان‌های فارسی است و در غیراین صورت رمز یکبار مصرف برایتان فعال نمی‌شود.
​​​​​​​مرد جوان که با دست و پای بسته در یک کپر در روستایی دور افتاده زندانی شده بود و گروگانگیران برای آزادی‌اش پول زیادی خواسته بودند فکرش را هم نمی‌کرد که 6ساعت بعد از این آدم‌ربایی مخوف با سرعت عمل پلیس آزاد شود.
نقشه دستبرد به خانه‌های تهران و اصفهان در زندان کشیده شد و دزدان سابقه‌دار به محض آزادی، سناریوی دزدی را کلید زدند.

راز قتل پسر در اعترافات پدر

داخلی
معمای جسد کشف شده در بیابان‌های اطراف بزرگراه خلیج‌فارس تهران در کمتر از 24ساعت رمزگشایی شد.
سقوط مرگبار در چاه آسانسور

سقوط مرگبار در چاه آسانسور

​​​​​​​کارگری که در حال کار در طبقه پنجم ساختمانی در حال ساخت بود به دلایل نامعلومی در چاه آسانسور سقوط کرد و جان خود را از دست داد.
شرور خطرناک، عامل حمله به وکیل حامی محیط‌زیست
شرور خطرناک، عامل حمله به وکیل حامی محیط‌زیست
​​​​​​​عامل پرتاب بمب دست‌ساز به دفتر وکیل حامی محیط‌زیست و حمله خونین به وی در شهرستان بهبهان، مرد شروری بود که تا حالا چندین بار به جرم شرارت و درگیری دستگیر شده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی شرکت قطارهای شهری تهران و حومه به‌دنبال چاپ پیام مردمی با عنوان «چرا برای ایستگاه دروازه‌دولت پله‌برقی نمی‌گذارند» در ستون «با مردم» روز نهم آذرماه جاری پاسخ داده است: «ضمن تشکر از مسافر گرامی به اطلاع می‌رساند ایستگاه تقاطعی دروازه‌دولت در خطوط یک و چهار دارای 16دستگاه پله‌برقی فعال و سالم است و نصب پله‌برقی در ابتدای ورودی این ایستگاه نیز در دستور کار مطالعاتی شرکت قرار دارد که درصورت اجرایی شدن و پس از طی مراحل اداری، نسبت به طراحی آن اقدام خواهد شد.»
از مسئولان شهرداری منطقه یک و کوهستان شمیرانات به‌دلیل توجه به پیشنهادهای شهروندان و نصب دوربین در میدان سربند و برخورد با متخلفان بی‌اندازه سپاسگزاریم.