21
دو شنبه 18 آذر 1398
شماره 7826
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پلیس در تعقیب مالک تالار عروسی سقز

کوتاه از حادثه
​​​​​​​4روز از حادثه مرگبار در تالار عروسی مانگه‌شو سقز که به جان‌باختن 11نفر منجر شد می‌گذرد و به‌رغم آنچه درباره دستگیری مالک این تالار گفته شده بود، او همچنان متواری است و تلاش‌های پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد.
ویژه
روابط عمومی شهرداری منطقه15 شهرداری تهران به‌دنبال چاپ پیام مردمی در ستون با مردم تاریخ 5آذر مبنی بر نصب سرعت‌گیر در مقابل بازار میوه و تره‌بار کیانشهر پاسخ داده است: «درخواست شهروند محترم به کمیته ایمنی سازمان ترافیک اعلام شد که درصورت تأیید درخواست شهروند در این کمیته و تامین آسفالت مورد نیاز اجرای این مورد در دستور کار منطقه قرار خواهد گرفت.»
​​​​​​​دعوای داماد و پدرزن پایان خوشی نداشت و حادثه مرگباری را رقم زد.
​​​​​​​نوجوان معلول ایلامی که به اشتباه توسط پلیس به کشور افغانستان فرستاده شده بود با تلاش خانواده‌اش در این کشور پیدا و به کشور بازگردانده شد.
2جوان زورگیر با کمین مقابل صرافی‌ها، افرادی را که اقدام به خرید ارز می‌کردند، شناسایی می‌کردند و با تهدید چاقو دست به سرقت از آنها می‌زدند.

شوخی 350 میلیارد تومانی به گروگانگیری ختم شد

مرد جوان تصور نمی‌کرد یک عکس جعلی از چک 350 میلیارد تومانی در کانال تلگرامی ماجرای پلیس را رقم بزند
داخلی
وقتی عکس جعلی چک 350 میلیارد تومانی در یک گروه تلگرامی قرار گرفت،  چند نفر از اعضای گروه به تکاپو افتادند تا صاحب آن را پیدا کنند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
وانتی دارم که تاکنون برای تامین سوخت آن از گاز ال‌پی‌جی استفاده می‌کردم.
​​​​​​​پلیس آگاهی ارومیه در حال تحقیق درباره پرونده سرقت هولناک از اعضای یک خانواده عراقی است که برای مراجعه به پزشک راهی این شهر شده بودند.