21
چهار شنبه 6 آذر 1398
شماره 7816
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جوان معتاد، عامل سرقت‌های سریالی انباری‌ها بود

​​​​​​​تحقیقات پلیس درخصوص سرقت‌های سریالی از انباری‌های یک مجتمع مسکونی نشان داد جوانی معتاد در پشت پرده این سرقت‌ها قرار دارد.
ویژه
​​​​​​​به‌دنبال حادثه سقوط اسرارآمیز خانم معلمی از پنجره اتوبوس به خیابان، ‌راننده اتوبوس بازداشت شده و 3روایت درخصوص این حادثه مطرح کرده است.
داخلی
​​​​​​​همه‌‌چیز از معامله یک فرشته عتیقه شروع شد.

یک سال زندگی با جسد یخ‌زده شوهر

​​​​​​​زن 67ساله که حدود یک سال جسد شوهرش را داخل فریزری در اتاق خوابشان نگهداری می‌کرد، به تحمل 4سال زندان محکوم شد.
استعفای وکلای استاد یک روز پیش از محاکمه نجفی

استعفای وکلای استاد یک روز پیش از محاکمه نجفی

​​​​​​​محمدعلی نجفی پس از کش و قوس‌های فراوان صبح امروز در حالی محاکمه می‌شود که وکلای مدافع اولیای دم میترا استاد از وکالت در این پرونده استعفا کردند.
خرید زعفران و برنج در دیوار با چک جعلی
​​​​​​​جوان شیاد، فروشندگان برنج و زعفران را در سایت دیوار شناسایی می‌کرد و بعد از خرید جنس به آنها چک بین بانکی جعلی می‌داد.
پاسخ مسئولان
​​​​​​​روابط عمومی منطقه 9شهرداری تهران به‌دنبال چاپ پیام مردمی با عنوان «بزرگراه یادگار از پادگان جی تا آذری چه شد؟» در ستون با مردم روز 21 آبان‌ماه پاسخ داده است: «عملیات اجرایی اتصال بزرگراه یادگار امام ره از پادگان جی تا آذری در دستور کار شهرداری نیست.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
پله‌برقی میدان ۹ دی منطقه ۱۷ دائما خراب است و والدین برای بردن محصلین به مدرسه و افراد مسن برای عبور از عرض خیابان یا روی پل به‌شدت با مشکل مواجه می‌شوند.
جا دارد از تلاش‌های مسئولان مترو در جابه‌جایی مسافران با این شرایط پیچیده و گرانی‌های سرسام‌آور تشکر کنیم که تاکنون کمترین فشار را به مردم وارد کرده‌اند.