21
سه شنبه 5 آذر 1398
شماره 7815
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قاتل خاموش جان نگهبان ساختمان را گرفت

کوتاه از حادثه
​​​​​​​نگهبان ساختمان نیمه‌کاره که برای گرم‌کردن اتاقک با چوب و زغال آتش به پا کرده بود خبر نداشت که قاتل خاموش در کمینش است.
ویژه
​​​​​​​2زن و یک مرد سابقه‌دار با شهروندان تماس می‌گرفتند و ادعا می‌کردند که از طرف امدادخودرو تماس گرفته‌اند و با فریب طعمه‌هایشان برای صدور کارت امدادخودرو از آنها 250تا 300هزار تومان می‌گرفتند، اما این کارت‌ها جعلی بود و هیچ اعتباری نداشت.
تعدادی صادرکننده هستیم که به‌واسطه کار باید با بانک مرکزی ارتباطی داشته باشیم، اما این بانک به‌هیچ‌وجه اجازه ورود به سازمانش را نمی‌دهد و فقط می‌توانی نامه‌ای بنویسی و منتظر پاسخ نامه بمانی. بماند که پروسه ثبت‌نام و نوبت‌گیری بسیار سخت است و 9روز از نامه‌نگاری ما گذشته و هنوز جوابی نداده‌اند.
​​​​​​​ریزش آوار در ساختمانی نیمه‌کاره در تبریز 3کارگر را گرفتار کرد و موجب جان باختن 2نفر از آنان شد.
​​​​​​​پلیس آلمان در تعقیب سارقانی است که با نقشه‌ای کاملا حساب‌شده به موزه‌ای در این کشور دستبرد زده و گنجینه‌ای به ارزش یک میلیارد یورو را سرقت کرده‌اند.

‌دستگیری عامل جنایت فلاح در آنکارا

متهم 3برادر را در یک قهوه‌خانه به گلوله بسته و باعث مرگ یکی از آنها شده بود
داخلی
​​​​​​​عامل جنایت در قهوه‌خانه که 3برادر را به گلوله بسته و باعث مرگ یکی از آنها شده بود، پس از 14‌ماه فرار در خاک ترکیه دستگیر شد.
مرد کلاهبردار دلار می‌گرفت شمش قلابی می‌فروخت

مرد کلاهبردار دلار می‌گرفت شمش قلابی می‌فروخت

​​​​​​​مرد شیاد که با شناسایی فروشندگان ارز، سراغ آنها می‌رفت و در ازای فروش شمش‌ طلای قلابی از آنها دلار می‌گرفت، از سوی پلیس دستگیر شد.
یک درخت منجی مسافران اتوبوس شد
یک درخت منجی مسافران اتوبوس شد
​​​​​​​نقص چراغ راهنمایی در اصفهان موجب تصادف عجیب دو اتوبوس با یکدیگر شد.
کوتاه از حادثه
​​​​​​​آتش‌سوزی خانه‌ای در مشهد 5نفر ازجمله 4کودک را در میان دود و آتش گرفتار کرد اما حضور بموقع آتش‌نشانان جان این 5نفر را نجات داد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به‌دنبال چاپ پیام مردمی با عنوان «دوربرگردان عوارضی» در ستون با مردم 26آبان‌ماه پاسخ داده است: «ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات هموطنان و ظرفیت ایجادشده برای پاسخگویی به مردم به استحضار می‌رساند بعد از الکترونیکی‌شدن اخذ عوارض و به‌تبع آن عدم‌توقف خودروها در محل اخذ عوارض و افزایش تردد و سرعت خودروها، جهت تامین ایمنی محل و جلوگیری از تصادفات احتمالی اقدام به انسداد دوربرگردان عوارضی شده و مسیرهای جایگزین و دوربرگردان غیرهمسطح جهت تردد اورژانسی با نصب تابلو مشخص شده است.»