21
دو شنبه 27 آبان 1398
شماره 7808
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

علاقه‌مندان به حیوانات در محل‌های مشخص به آنها غذا بدهند

پاسخ مسئولان
روابط عمومی منطقه 6شهرداری تهران به‌دنبال چاپ پیام مردمی با موضوع «ازدیاد گربه‌ها در پارک ساعی و ایجاد مشکل برای شهروندان»، در ستون با مردم 11آبان‌ماه پاسخ داده است: در مورد این حیوانات دیدگاه‌های مختلف هست.
ویژه
با توجه به اینکه ایران کشور بلایای طبیعی است و به‌دلیل سرما یا گرما، چادر فایده چندانی برای آسیب دیدگان از این حوادث ندارد به مسئولان پیشنهاد می‌کنیم در مواقع غیربحران ساخت کانکس در دستور کار باشد و در استان‌های مختلف ذخیره شود تا در مواقع بحران بتوان به‌جای چادر از کانکس استفاده کرد.
«درحال شوخی با دوستم بودم و هلش دادم اما تصور نمی‌کردم که همین اتفاق، به مرگ او منجر شود.»
محاکمه مجدد شهردار اسبق تهران قرار است 6آذرماه امسال در دادگاه کیفری استان تهران انجام شود و در این میان تشخیص دادگاه درباره اینکه قتل میترا استاد عمد بوده یا شبه‌عمد، می‌تواند محکومیت حبس را از یک تا 10سال تغییر دهد.
همه کارهایی که با شروع فصل سرما برای جلوگیری از گازگرفتگی باید انجام دهید

جدال با قاتل خاموش

داخلی
بارش برف پاییزی و سردشدن هوا در خیلی از شهرها باعث شده که وسایل گرمایشی رفته رفته جای خود را در خانه‌ها باز کنند و خیلی‌ها برای راه‌اندازی بخاری‌های گازی به تکاپو بیفتند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
از مسئولان انتظامی و شهری بابت جمع‌کردن معتادان و افراد ولگرد میدان امام حسین ع بی‌اندازه سپاسگزاریم و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
خدمات تلفن گویای 192بسیار دقیق و به‌روز بود. اما مدتی است که خدمات این تلفن جسته و گریخته و بی‌نظم است، مثلا اوقات شرعی روز جمعه را ظهر شنبه به من اعلام می‌کند.