21
دو شنبه 29 مهر 1398
شماره 7789
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
حق کمیسیون مشاورین املاک قانون ندارد؟ برای شکایت از مشاورین املاک کجا برویم؟ اگر مشاور املاکی رقم بیشتری گرفت به کجا شکایت کنیم و رقم قانونی کمیسیون برای معاملات چقدر و بر عهده کدامیک از طرفین است؟
دادسرا
جوان 19ساله افغانستانی که دلباخته دخترعمه‌اش شده بود تصمیم به قتل شوهر او گرفت و برای کشتن این مرد آدمکش اجیر کرد اما آدمکش اجاره‌ای کلاهبردار از آب درآمد و او ناچار شد خودش نقشه جنایت را اجرا کند.
20‌ماه پس از سقوط هواپیمای تهران- یاسوج، مقصران به خانواده قربانیان معرفی شدند

مقصر اصلی‌ خلبان نبود

داخلی
20‌ماه پس از فاجعه سقوط هواپیمای ‌ای‌تی‌آر ATR شرکت آسمان در ارتفاعات دنا که منجر به جان باختن 66سرنشین آن شد گزارش تیم کارشناسی 3نفره از کوتاهی و قصور شرکت آسمان، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌های کشور حکایت دارد.
روز هولناک سرویس‌های مدرسه

روز هولناک سرویس‌های مدرسه

تصادف سرویس‌های مدرسه در استان‌های فارس، هرمزگان و خراسان رضوی جان یک دانش‌آموز را گرفت و عده زیادی را راهی بیمارستان کرد.
با مردم
با مردم
در خیابان 402شرقی واقع در فاز چهار مهرشهر کرج سطل زباله‌ای مکانیکی سر خیابان است که هر کسی از هر جایی می‌رسد زباله‌اش را در آن تخلیه می‌کند، مثلا طباخی‌ها، ماهی فروشی‌ها و کبابی‌ها هم پسماندشان را در آن می‌ریزند.
پاسخ مسئولان
روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران در پاسخ به پیام مردمی با عنوان رستوران‌هایی وسط پیاده‌رو در ستون با مردم روز 28شهریورماه پاسخ داده است: «حسب درخواست شهروند محترم مراتب بررسی و از پیاده روی مذکور رفع سدمعبر شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
تعرفه کمیسیون مشاورین املاک هر سال از سوی اتحادیه مشاورین املاک تعیین می‌شود و برای تمامی املاک تجاری، اداری و مسکونی یکسان است.
متهم پرونده «آفتاب ری» که با فروش 30واحد مسکونی به 350نفر دست به کلاهبرداری 400میلیارد تومانی زده و متواری شده بود پیش از خروج از مرز آستارا دستگیر شد.