21
دو شنبه 8 مهر 1398
شماره 7772
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سهل‌انگاری پرستار باعث قطع انگشت نوزاد شد

کوتاه از حادثه
نوزادی که تازه به دنیا آمده بود، به‌دلیل سهل‌انگاری پرستار بیمارستان، یکی از انگشتانش با قیچی قطع شد.
ویژه
پسر شیشه‌ای وقتی شنید که پدرش قصد دارد او را در کمپ ترک اعتیاد بستری کند، ‌سناریوی آدم‌ربایی ساختگی طراحی کرد اما خیلی زود دستش رو شد.
آدم‌ربایان با گروگان‌گرفتن پسری 12ساله قصد داشتند از خانواده او یک‌و‌نیم‌میلیارد تومان باج‌گیری کنند اما 3ساعت بعد توسط پلیس دستگیر شدند.
مرد شرور با ورود به باغ‌های شهرستان استهبان در استان فارس، 10نفر را گروگان گرفت اما پلیس توانست همه گروگان‌ها را نجات دهد.
ردپای دختری 14ساله که از چند روز پیش ناپدید شده بود، در کشور ترکیه به‌دست آمد.
3مرد که بزرگ‌ترین کلاهبرداری‌ سال‌های اخیر در استان گلستان و سیستان و بلوچستان را رقم زده‌اند پای میز محاکمه قرار گرفتند

3متهم و 3هزار شاکی

داخلی
پس از 3سال فراز و نشیب قضایی، رسیدگی به پرونده بزرگ‌ترین کلاهبرداری سال‌های اخیر در استان گلستان و سیستان و بلوچستان در دادگاه آغاز شد.
اهدای زندگی، آخرین مأموریت امدادگر هلال‌احمر

اهدای زندگی، آخرین مأموریت امدادگر هلال‌احمر

با رضایت خانواده جوان هلال‌احمری که دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای بدنش به بیماران نیازمند اهدا شد.
با مردم
با مردم
سال‌هاست برگه‌ای به نام سهام عدالت دست ماست که می‌گویند یک میلیون تومان می‌ارزد، ولی تاکنون 120هزار تومان بابت سود آن دریافت کرده‌ایم.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی منطقه یک شهرداری تهران به‌دنبال انتشار پیام مردمی درخصوص تخلف پیمانکار پارکینگ شهید باهنر در تاریخ 30شهریورماه در ستون «بامردم» پاسخ داده است: ضمن انجام بررسی‌های کارشناسی و مستمر، اخطار و تذکر لازم مبنی بر رعایت تعرفه مصوب شورای اسلامی شهر تهران و ری و تجریش و همچنین تعمیر نمایشگر جهت نمایش هزینه توقف، به بهره‌دار ابلاغ شد.