21
دو شنبه 1 مهر 1398
شماره 7766
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

عملیات لازم برای احداث پل‌های دهلران در دست اقدام است

پاسخ مسئولان
روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به‌دنبال درج پیام مردمی در تاریخ 26مرداد در ستون «با مردم» با عنوان «کمربندی نیمه‌کاره دهلران-اندیمشک» پاسخ داده است: «ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات هموطنان و ظرفیت ایجاد‌شده برای پاسخگویی به همه مردم به استحضار می‌رساند، در پی وقوع سیل فروردین‌ماه سال‌جاری 2 دهنه پل کمربندی شهرستان دهلران تخریب شد که مراحل انتخاب پیمانکار توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ایلام انجام شده و اقدام لازم جهت اجرای عملیات بازسازی پل‌ها و همچنین احداث2 دهنه پل 8 متری مازاد بر وضعیت موجود صورت گرفته است.
ویژه
دختر جوانی از سوی یکی از تماشاگرنماهای شهرآورد پایتخت در مترو با گاز فلفل مورد حمله قرار گرفت.
3روز پس از انفجار هولناک گاز در یک منزل مسکونی در اهواز که باعث مجروح شدن 2مرد و یک کودک و سوختگی شدید یک زن شد، بار دیگر انفجار گاز شهری در این شهر فاجعه آفرید.
به‌دنبال کشته‌شدن 5 کارتن‌خواب ظرف یک ‌ماه در خیابان‌های شهر پرتوریا، پایتخت آفریقای جنوبی، پلیس این شهر عقیده دارد که همه این جنایات توسط یک نفر صورت گرفته است.
پرستار جوان که برای نجات زن و کودکی به دل آتش زده بود جانش را از دست داد

فرشته‌ای درآتش

داخلی
پرستار جوان وقتی فهمید زنی همراه فرزند خردسالش در آتش گرفتار شده است برای نجاتشان به آتش زد و آنها را نجات داد؛ اما خودش دچار سوختگی شدیدی شد و پس از 3روز تحمل درد و جراحت جانش را از دست داد.
سرقت موتورکارآگاه پلیس برای فرار از پرداخت کرایه

سرقت موتورکارآگاه پلیس برای فرار از پرداخت کرایه

زندانی سابقه‌دار 2‌ماه پس از آزادی از زندان، در حال پرسه‌زنی در خیابان بود که تصمیم گرفت موتوری را سرقت کند و با آن به محل کارش برود.
جزئیات تازه در پرونده مرگ عماد کوچولو
جزئیات تازه در پرونده مرگ عماد کوچولو
مدیرعامل شرکت پیمانکار و نصاب داربست که در جریان مرگ دردناک عماد کوچولو در مجموعه ورزشی آزادی بازداشت شده بودند، با سپردن وثیقه و پرداخت دیه به خانواده قربانی آزاد شدند.
پیکر 15قربانی حادثه تصادف مینی‌بوس و تریلی در استان گلستان که همگی اهل روستای قاراقاشلی از توابع شهرستان مراوه تپه بودند روز گذشته به خاک سپرده شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
چرا سازمان‌های مبارزه با گرانفروشی و حمایت از مصرف‌کننده کنترلی روی قیمت بسیاری از اجناس در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ندارند؟ از اول سال تاکنون چندبار قیمت اجناس تغییر کرده و هر بار اعلام می‌کنند تخفیف اجناس، 30درصد به قیمت‌ها اضافه می‌کنند و در عوض 20درصد تخفیف می‌دهند.
فرمانده مرزبانی ناجا از ناکامی باندهای قاچاق مواد ‌مخدر و کشف ۲تن و ۲۱۰کیلو و ۳۰۰گرم انواع مواد ‌مخدر طی ۳عملیات مختلف در چند روز گذشته در مرزهای منطقه سیستان و بلوچستان خبر داد.