21
یکشنبه 31 شهریور 1398
شماره 7765
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

توبه خواستگار قاتل، او را از قصاص نجات داد

خواستگار شکست‌خورده که 3سال پیش دختر همسایه‌شان را به قتل رسانده و در یک‌قدمی چوبه دار بود، در زندان توبه کرد و همین باعث شد تا اولیای دم به‌خاطر رضای خدا او را ببخشند.
ویژه
تلفن قاضی کشیک جنایی پایتخت در آخرین جمعه تابستان امسال چندین بار زنگ خورد تا ماجرای مرگ 2زن و 4مرد که به طرز عجیبی جانشان را از دست داده بودند به او مخابره شود.
قضات عالیرتبه دیوان‌عالی کشور پس از بررسی محتویات پرونده محمدعلی نجفی رأی دادگاه درخصوص او را نقض و پرونده را برای رسیدگی دوباره به دادگاه فرستادند.
پایان 55‌ ماه اسارت ملوان ایرانی در بند دزدان دریایی سومالی

ملوان ایرانی چطور آزاد شد؟

داخلی
با گذشت حدود 55‌ماه از اسارت 4ملوان ایرانی در بند دزدان دریایی سومالی، یکی از آنها با کمک‌ نهادهای بین‌المللی آزاد شد و به‌زودی به ایران برمی‌گردد.
راننده کامیون خوابید 15سرنشین مینی‌بوس کشته شدند

راننده کامیون خوابید 15سرنشین مینی‌بوس کشته شدند

خستگی و خواب آلودگی راننده تریلی فاجعه‌آفرین شد و بر اثر برخورد آن با یک مینی‌بوس پر از مسافر 15نفر از آنان جان خود را از دست دادند.
با مردم
با مردم
پس از 14سال، تخلیه زباله در پشتکوه واقع در چهاردانگه ساری همچنان ادامه دارد درحالی‌که قرار بود به‌خاطر برگزاری مسابقات جهانی کشتی، تنها 3 ماه زباله در این مکان تخلیه شود.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی منطقه 15شهرداری تهران به‌دنبال درج پیام مردمی مبنی بر عدم‌پرداخت دستمزد کارگران پیمانکار این ناحیه طبق تعرفه‌های سال‌های قبل پاسخ داد: «شهرداری منطقه 15با هماهنگی سازمان بوستان‌ها و فضای سبز از ابتدای سال ماهانه یک‌میلیون‌و580هزار تومان برای هر نفر به‌صورت علی‌الحساب به کارگران پرداخته است.