21
شنبه 9 شهریور 1398
شماره 7748
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فرار راننده زیرک از دام مردان مأمورنما

کوتاه از حادثه
٥ مرد بخشی از اتوبان نواب تهران را مسدود می‌‌کردند تا در نقش مأمور ایست بازرسی دست به سرقت و اخاذی از راننده‌ها بزنند.
ویژه
از پلیس که در کمتر از 2ساعت توانست سارق اموال گردشگر خارجی را دستگیر و اموالش را به او بازگرداند، سپاسگزاریم و خواستار اشد مجازات برای این سارق هستیم تا دیگر اینگونه اتفاقات، باعث بدنامی شهر قزوین نشود.
پرونده قتل مرحوم میترا استاد که در نوع خود یکی از پرونده‌های نادر و قابل بحث در تاریخ دادرسی کیفری ایران است در طول 3‌ماه رسیدگی، یعنی از ابتدای تحقیقات تا حکم قصاص در دادگاه کیفری یک تهران، نوسانات و فراز‌و‌نشیب زیادی را به همراه داشت که هر کدام به نوبه‌خود موجبات تعجب در افکار و اذهان عمومی شد.
مردی که خانم وکیلی را مقابل دادگستری لنگرود به ضرب گلوله به قتل رسانده بود با تأیید حکم قصاصش در دیوانعالی کشور در یک‌قدمی چوبه دار قرار گرفت.
«ماشینم خراب شده و کنار خیابان ایستاده بودم تا اینکه راننده خودرویی برای کمک توقف کرد؛ او کسی نبود جز مزاحم تلفنی خواهرم که با دیدن اتفاقی او نقشه انتقام کشیدم.»
فرار آخرین طعمه‌، راز قاتل سریالی را فاش کرد

سارق سابقه‌دار، قاتل سریالی شد

داخلی
گیرکردن گلوله در سلاح قاتل سریالی و فرار مرد جوان از دست او راز این مرد جنایتکار را فاش کرد.
با مردم

با مردم

فاز یک اندیشه شهریار مملو از زباله در گوشه و کنار شهر است.
پاسخ مسئولان
روابط عمومی منطقه یک شهرداری تهران به دنبال درج پیامی با موضوع «فضای سبز خیابان‌های زعفرانیه در حال خشکیدن است» در ستون با مردم 14 مرداد ماه، پاسخ داده است: «آبیاری فضای سبز مورد اشاره و به خصوص خیابان‌های زعفرانیه به طور مستمر در حال انجام است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
حاشیه‌های پرونده محمدعلی نجفی همچنان ادامه دارد و او که روز چهارشنبه با سپردن وثیقه یک‌میلیارد تومانی از زندان آزاد شده بود، پس از 48ساعت، بار دیگر بازداشت شد.
با توجه به اینکه مجرمان آدم‌هایی نیستند که با زندان رفتن درست بشوند و خودشان هم با چاپ عکس‌شان مشکل ندارند، چرا رسانه‌ها تصویر این افراد را محو و شطرنجی می‌کنند؟
مطابق قوانین قضایی و نیز قانون مطبوعات، انتشار تصویر و سایر مشخصات مربوط به هویت متهم در کلیه مراحل تحقیقات مقدماتی توسط رسانه‌ها و مراجع انتظامی و قضایی ممنوع است مگر در مورد اشخاصی که قانون، انتشار تصویر آنها را مجاز بداند که در این صورت با ذکر جمله «این تصویر با اجازه بازپرس یا دادستان منتشر شده است.»