21
دو شنبه 4 شهریور 1398
شماره 7744
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

دومین حکم قصاص برای پزشک تبریزی

کوتاه از حادثه
پزشک مشهور تبریزی که با نقض حکم قصاصش در دیوان‌عالی کشور امید تازه‌ای برای نجات از مجازات پیدا کرده بود در دومین دور از محاکمه در دادگاه بار دیگر به قصاص محکوم شد.
ویژه
سرکرده یکی از بزرگ‌ترین باندهای قاچاق مواد‌مخدر جنوب کشور به‌نام هوشنگ که 2500حساب بانکی در اختیار داشت و گردش مالی حساب‌هایش حدود 3هزار میلیارد ریال بود صبح دیروز در زندان مرکزی بندرعباس به دار مجازات آویخته شد.
حکم قصاص قاتل امام جمعه کازرون که در دیوان‌عالی کشور تأیید شده بود با سپری کردن مرحله استیذان و تأیید رئیس قوه قضاییه به‌زودی اجرا خواهد شد.
فریبا، خشایار و سهیل 3عضو باند سرقت بودند که یکی از آنها نقش همخانه را بازی می‌کرد و پس از بیهوش‌کردن صاحبخانه، زمینه سرقت را برای دیگر اعضای باند مهیا می‌کرد.
سارقان اموال گردشگر خارجی در کمتر از 2ساعت دستگیر شدند

خواب گران توریست ایرلندی

داخلی
توریست ایرلندی در تبریز سوار اتوبوس شد تا راهی قزوین شود اما در بین راه خوابش برد و همین خواب بی‌موقع به قیمت سرقت همه اموال او توسط زوجی جوان تمام شد.
8کشته در تصادف قاچاقچیان

8کشته در تصادف قاچاقچیان

خودروهای قاچاق سوخت و انسان در جاد‌ه‌های سیستان و بلوچستان همچنان حادثه‌سازند و در تازه‌ترین حادثه تصادف وانت حامل مهاجران غیرقانونی با نیسان حامل سوخت قاچاق 8نفر را به کشتن داد و 20نفر را راهی بیمارستان کرد.
پایانه شرق به‌زودی فعال خواهد شد
روابط عمومی سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران به‌دنبال درج پیام مردمی با عنوان «زمان بهره‌برداری از پایانه شرق» در ستون با مردم 22مردادماه پاسخ داده است: با توجه به تکلیف برنامه 5‌ساله سوم شهرداری درخصوص واگذاری یک پایانه به بخش خصوصی، سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارها تمهیدات لازم جهت جذب سرمایه‌گذار و مشارکت بخش خصوصی در اتمام و بهره‌برداری از پروژه مذکور را اتخاذ کرده است و در حال طی مراحل قانونی برای ارائه طرح مشارکت توسط مشاور تخصصی این حوزه است که به‌زودی آگهی فراخوان چاپ و اقدامات لازم برای اتمام پروژه مذکور صورت می‌گیرد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
شرکتی مجهول با تماس با شماره‌های مختلف اعلام می‌کند که شبیه همین شماره خود را با کد 919 بگیرید اما بعد از دریافت 90هزار تومان سیم‌کارتی برای شما می‌فرستد که هیچ ربطی به شماره شما ندارد.