13
چهار شنبه 26 تیر 1398
شماره 7712
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جانشین رئیس پلیس غرب استان تهران از کشف محموله یک تنی مواد مخدر در بار روغن نباتی در غرب استان تهران خبر داد.
پسر جوان که در جریان درگیری با خواهرش وی را با ضربه چاقو به قتل رسانده و به خارج از کشور گریخته بود، یک سال بعد درحالی‌که به کشور برگشته و به‌صورت مخفیانه زندگی می‌کرد توسط پلیس دستگیر شد.
مرد 60ساله که پس از جر و بحث با پدرزن و مادرزنش خانواده آنها را به گلوله بسته و 4نفر را به قتل رسانده بود به دار مجازات آویخته شد.
4‌ماه طول کشید تا شرور سابقه‌داری که در آخرین روزهای سال97 غرفه‌داران در جنوب تهران را با قمه به‌شدت زخمی کرده و متواری شده بود، به دام پلیس اطلاعات و امنیت تهران بیفتد.

ساعت مرگ

در 2 حادثه جاده‌ای در سیستان و بلوچستان و اصفهان که به فاصله یک ساعت از هم رخ داد، 20نفر جان خود را از دست دادند
داخلی
وقوع 2حادثه رانندگی هولناک در 2‌نقطه از کشور در فاصله یک ساعت، جان دست‌کم 20نفر را گرفت و 9مصدوم برجا گذاشت.
قتل پدر 4سال پس از بازگشت از آمریکا

قتل پدر 4سال پس از بازگشت از آمریکا

اعتیاد شدید پسر جوان به مواد‌مخدر باعث اختلافات شدید او و پدرش شده بود تا جایی که وی وقتی با پدرش در خانه تنها بود دست به جنایتی خونین زد.
دوستی خاله خرسه
دوستی خاله خرسه
3جوان شرور با نیت فراری دادن دوست‌شان که توسط مأموران دستگیر شده بود به سوی خودروی پلیس تیراندازی کردند اما گلوله‌شان به دوست‌شان اصابت کرد و جان او را گرفت.
قیمت معاینات فنی خودروها افزایش یافته که این امر باعث نتیجه معکوس در مراجعات مردم به مراکز معاینات فنی خودرو خواهد شد و آنها را از معاینه فنی فراری می‌دهد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
روابط عمومی شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید پیرو انتشار مطلبی با عنوان «چرا برنامه اقساطی پرداخت پول مسکن مهر لغو شد؟» در ستون با مردم تاریخ 21خردادماه پاسخ داده است: در مطلب منتشر شده قید شده که «چرا مسئولان باور نمی‌کنند متقاضیان مسکن مهر بضاعتشان ضعیف است و نمی‌توانند 100میلیون تومان را در 2قسط واریز کنند؟ چرا برنامه اقساطی را حذف کردند و چرا به شرایط اقساط جدید با توجه به تورم‌ها نگاهی نکرده‌اند؟ با این روند خیلی از کسانی که امید مالک شدن داشتند، بی‌سرپناه می‌مانند»، این در حالی است که عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید در این حوزه طبق قوانین موجود کاملا مشخص است و از اهداف آن اطلاع‌رسانی درست و دقیق شده است.