13
چهار شنبه 22 خرداد 1398
شماره 7683
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
2جاعل، کارت‌بلیت عجیب و غریبی برای مترو جعل کرده بودند.
جنایی
راز قتل جوان زندانی در زندان فشافویه با دستگیری و اعتراف دو آدمکش سابقه‌دار فاش شد.

سخنگوی قوه قضاییه: در پرونده نجفی ابهامی وجود ندارد

برادر مقتول در گفت‌وگو با همشهری: پسر میترا اصرار به قصاص دارد
پیگیری
پرونده محمدعلی نجفی که متهم به قتل همسر دومش است، در حالی به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شده که برخی می‌گویند پرونده پیچیدگی‌های زیادی دارد و صدور سریع کیفرخواست آن، عجیب است؛ ادعایی که روز گذشته سخنگوی قوه‌قضاییه در نشست خبری خود به آن پاسخ داد و گفت که در جریان تحقیقات، دادسرا در هیچ مرحله‌ای با ابهام روبه‌رو نشده و پرونده به قدری روشن و شفاف بود که نیاز به زمان بیشتری نداشت.
شهادت 2دریابان در درگیری با قاچاقچیان

شهادت 2دریابان در درگیری با قاچاقچیان

درگیری نیروهای مرزبانی در منطقه دریایی میناب با قاچاقچیان به شهادت 2نفر از دریابانان منجر شد.
اطلاع‌رسانی درخصوص قیمت پلکانی سفر در مترو
روابط عمومی سازمان شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه در پاسخ به پیام مردمی مندرج در تاریخ دوم خرداد با عنوان «مترو درخصوص قیمت پلکانی سفر اطلاع‌رسانی کند» ضمن سپاس از انعکاس دیدگاه‌ها و نقطه نظرات هموطنان و ظرفیت ایجاد شده جهت تعامل و پاسخگویی به مردم به استحضار می‌رساند: «قیمت‌گذاری کسر بلیت مترو طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران و به‌صورت ناحیه‌بندی است و مبلغ با توجه به مسافت طی شده از کارت بلیت مسافران محترم کسر می‌شود.
انتظامی
قاچاقچیان مواد‌مخدر با جاسازی مقداری تریاک در قاب عکس قصد قاچاق آن به کانادا را داشتند اما در عملی کردن نقشه‌شان ناکام ماندند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
شمار زیادی سگ در شهر جدید پرند هستند که آرامش ساکنان را برهم زده‌اند، از مسئولان تقاضا داریم نسبت به جمع‌آوری آنها اقدام کنند.