13
شنبه 4 خرداد 1398
شماره 7671
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مرگ 3جوینده گنج در تونل مخفی

کوتاه از حادثه
4مرد که برای رسیدن به گنج مخفیانه، اقدام به حفاری زمین کرده بودند در تونل 15متری گرفتار شدند و 3 نفر از آنها جانشان را از دست دادند.
ویژه
2مرد جوان که برای تماشای مسابقات سرعت به پیست موتورسواری در تهران رفته بودند وقتی متوجه قیمت بالای موتورها شدند نقشه سرقت کشیدند.
سرعت زیاد یک کامیون موجب ورود آن به خانه و مغازه‌ای شد.
وقوع رعد و برق همچنان جان هموطنان‌مان را می‌گیرد و در تازه‌ترین حادثه‌ها که در آبدانان و کوهرنگ اتفاق افتاد 3نفر جان خود را از دست دادند.
یک سال پس از اعدام جنجالی سارق طلافروشی همدان، همدست او نیز که از سوی دادگاه محارب شناخته و به مرگ محکوم شده بود، به دار مجازات آویخته شد.
پلیس از کشف استخوان‌های کوهنوردی خبر داد که از 8‌ماه قبل مفقود شده بود.
سارقان مسلح که با تهدید و ضرب و شتم مسافر استانبول، 50هزار دلار از او سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

ساخت شیرخوارگاه؛ شرط بخشش قاتل

داخلی
ساخت یک شیرخوارگاه به‌نام مقتول، شرط اولیای‌دم برای بخشش قاتلی است که بر سر همسر صیغه‌ای‌اش دست به جنایت زده و تا‌کنون 2بار پای چوبه دار رفته اما در آخرین لحظات توانسته مهلت بگیرد و به زندان بازگردد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
6عضو یک باند تبهکاری که از سوی مأموران گشت پلیس آگاهی تحت تعقیب قرار داشتند برای فرار، خودروی خود را به موتورسیکلتی با 3سرنشین کوبیدند اما سرانجام شلیک‌های پلیس آنها را مجبور به تسلیم کرد.
پورشه‌سواری که با سرعت غیرمجاز و حرکات مارپیچ در محور بابل به بابلسر درحال تردد بود با برخورد به‌خودروی پلیس متوقف شد.
اینکه اختلاس‌گران شناسایی شوند و برای آنها محکمه تشکیل شود و حکم اجرا شود، عالی است، اما اصلی‌ترین خواسته مردم بازگشت اموال به کشور است که در این صورت اگر تنها چند مورد از ارقام اختلاس‌گران به کشور عودت داده شود از این بحران اقتصادی به سلامت عبور خواهیم کرد.