21
دو شنبه 16 اردیبهشت 1398
شماره 7655
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

محکومیت دوباره نویسنده متجاوز به اعدام

نویسنده‌ای که پیش از این یک مرتبه به اتهام تجاوز به دختران جوان با حکم دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شده اما پرونده‌اش با نقض حکم به دادگاه بازگشته بود، بار دیگر از سوی دادگاه انقلاب به اعدام محکوم شد.
ویژه
مرد افغان که به‌خاطر یک مسئله جزئی و پیش پا افتاده هموطنش را در تهران به قتل رسانده بود، بازداشت شد.
چند روز پس از قتل مرموز رئیس گشت اراضی شهرداری چابهار به‌دست مردان مسلح، پلیس از دستگیری یک مظنون در این‌باره خبر می‌دهد.
باران 8ساله روز پنجشنبه برای دومین بار با مادرش به صورت تلفنی صحبت کرد و تحقیقات نشان می‌دهد که او سالم است و تلاش برای بازگرداندن وی به آغوش گرم خانواده‌اش ادامه دارد.

حفظ قرآن کلید آزادی مرد زندانی

مرد زندانی که به جرم آدم‌ربایی به حبس محکوم شده بود، در زندان توبه و شروع کرد به حفظ قرآن و کمک کردن به دیگر زندانیان؛ تا جایی که کارهای او به گوش مسئولان اجرای احکام دادسرای جنایی تهران رسید و همین باعث تخفیف در مجازات او شد.
دوستی خاله خرسه برای سرقت 5کیلو طلا

دوستی خاله خرسه برای سرقت 5کیلو طلا

عامل سرقت 5کیلو طلا از یک طلافروشی در بازار سبزه‌میدان، یکی از دوستان مرد طلافروش بود. این مرد پس از سرقت کلید طلافروشی، به راحتی وارد مغازه شد و نقشه سرقت را اجرا کرد.
دانشجویی به 57بیمار زندگی بخشید
دانشجویی به 57بیمار زندگی بخشید
اهدای اعضای بدن دختر دانشجوی شاهرودی که دچار مرگ مغزی شده بود به 57بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
جاده میامی به کاپوش نیازمند روکش و اصلاح است.
دو سارق موتورسوار در پایتخت پرسه می‌زدند و گوشی می‌قاپیدند. 4مالخر هم گوشی‌های سرقتی را از آنها می‌خریدند اما در نهایت همه آنها به دام پلیس افتادند. به گزارش همشهری، نخستین گزارش موبایل‌قاپی در تهران سیزدهم بهمن پارسال به پلیس اعلام شد.
از روزنامه همشهری بابت چاپ گلایه‌های اهالی و از شهرداری منطقه 4، ناحیه 4 بابت تخریب و جمع‌آوری ملک خیابان فرجام نارمک، تشکر و قدردانی می‌کنیم.