21
سه شنبه 27 آذر 1397
شماره 7555
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
کشف چند اسکناس تقلبی در مخفیگاه یک سارق خودرو موجب برملا‌شدن فعالیت اعضای باند جعل اسکناس و کشف چند میلیون اسکناس 10هزار تومانی تقلبی شد.
روابط عمومی منطقه 10شهرداری تهران در پاسخ به پیام مردمی مندرج در تاریخ 24آذر ماه 97 تحت عنوان«چرا بدون کارشناسی لازم اقدام می‌کنند» با موضوع بسته‌شدن تقاطع بلوار زنجان‌جنوبی و خیابان بهنود، پاسخ داده است: «با توجه به اعلام گزارش وقوع تصادفات فوتی و منجر به جرح در تقاطع مذکور از سوی پلیس راهور در سال93، محل یادشده جهت کاهش تصادفات به دستور پلیس راهور مسدود شد.
قاچاقچیان مواد‌مخدر هر روز از ترفند تازه‌ای برای جاسازی مواد‌مخدر استفاده می‌کنند و در تازه‌ترین مورد از چمدان‌های آغشته به فلفل برای جاسازی 26کیلو تریاک استفاده کردند اما این مورد هم توسط پلیس کشف شد.

گروگانگیری؛ عاقبت تلخ دختر دروغگو

متهمان به تصور اینکه دختر جوان پولدار است او را گروگان گرفتند غافل از اینکه فریب خورده‌اند
داخلی
دروغ‌های دختر جوان درباره وضعیت مالی خود و خانواده‌اش کار دستش داد و باعث گروگانگیری 8ساعته او شد.
سارقان لوازم داخل خودرو به دام افتادند

سارقان لوازم داخل خودرو به دام افتادند

پلیس با انتشار تصاویر بدون پوشش 3سارق لوازم داخلی خودرو از شهروندانی که از آنها شکایت دارند خواست به پلیس آگاهی مراجعه کنند.
با مردم | حوادث
با مردم | حوادث
چرا با پایین آمدن قیمت‌ها، قیمت لبنیات پایین نمی‌آید؟
PDF حوادث
کوتاه حوادث
مرد 44ساله 10سال پس از قتل همسرش همچنان کابوس می‌دید و عذاب وجدان داشت تا اینکه تصمیم گرفت به زندگی خودش پایان بدهد.
کمک به افراد سالخورده ترفندی بود که مردی شیاد از آن برای دستبرد به‌حساب‌های آنها استفاده می‌کرد. هرچند این مرد با این شگرد توانست حساب 30نفر از سالمندان را خالی کند اما سرانجام دستگیر شد.