21
سه شنبه 17 مهر 1397
شماره 7499
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مرد جنایتکاری که در جریان جنایتی هولناک، سلاله، دختر پنج ساله آق‌قلایی را به قتل رسانده بود، با قطعی‌شدن حکم قصاص‌اش در دیوان‌عالی کشور در یک‌قدمی چوبه دار قرار گرفت.
پزشک ایرانی مقیم اسکاتلند که متهم به قتل پدرش بود، ٩‌ماه قبل با رضایت 2خواهرش از مجازات قصاص رهایی یافت و از زندان آزاد شد اما عذاب وجدان جنایتی که رقم زده بود باعث شد تصمیم هولناکی بگیرد.
سلام. با اینکه مسئولان در وزارت راه و بنیاد مستضعفان قول داده بودند تا بهار سال 97فاز یک بزرگراه تهران - شمال را افتتاح و راه‌اندازی کنند
2قاچاقچی مواد‌مخدر که در جریان معامله با مردی آبادانی، با او دچار اختلاف حساب 200میلیون تومانی شده بودند

پلیس‌بازی مالباخته، دوست سارقش را گیر انداخت

مالباخته وقتی دزد 150میلیون تومانی اموالش را دید شوکه شد
داخلی
وقتی دزدان به شرکت فروش لوازم آرایشی دستبرد زدند و میلیون‌ها تومان اجناس مختلف از آنجا سرقت کردند، مدیر شرکت تصمیم گرفت هر طوری شده دزدان را پیدا کند.

انفجار گاز جان نوجوان ١٦ساله را گرفت

انفجار گاز و آتش‌سوزی در خانه‌ای حوالی قرچک ورامین، جان نوجوان ١٦ساله را گرفت.
با تخلفات در میادین میوه و تره‌بار برخورد می‌شود
با تخلفات در میادین میوه و تره‌بار برخورد می‌شود
مدیر روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار در پاسخ به پیام مردمی مورخه 7مهرماه روزنامه همشهری تحت عنوان گلایه شهروندان از عدم‌نظارت و کنترل قیمت سیب‌زمینی در میادین بازار میوه و تره‌بار پاسخ داده است
PDF حوادث
کوتاه حوادث
خبر کشف بیش از یک تن هروئین از قاچاقچیان بین‌المللی در گمرک بازرگان بازتاب‌ زیادی در رسانه‌ها داشت و این سؤال را در ذهن بسیاری از خوانندگان به‌وجود آورد که سرنوشت محموله‌های کشف شده چه خواهد شد؟
سامانه هوشمند نظارت بر شبکه‌های توزیع آب در منطقه یک تهران راه‌اندازی شد