21
یکشنبه 7 مرداد 1397
شماره 7442
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تحقیقات برای رمزگشایی از مرگ مرد 65ساله توسط تیم جنایی پایتخت آغاز شده است. به گزارش همشهری، ساعت 19پنجم مرداد‌ماه گزارش مرگ اسرارآمیز مردی 65ساله به قاضی سیدسجاد منافی آذر مخابره و با دستور وی تحقیقات در این‌باره آغاز شد.
تنها انگیزه پسر 17ساله برای قتل دامادشان این بود که او رسوم خانواده آنها را زیر پا گذاشته بود. به گزارش همشهری، بامداد دیروز به قاضی سیدسجاد منافی آذر، کشیک جنایی پایتخت خبر رسید پسر جوانی در یک درگیری در شمال شرق تهران به قتل رسیده است.
جوان افغان پس از جیب‌بری در مترو و اتوبوس‌های بی‌آرتی راهی افغانستان می‌شد تا گوشی‌های مسروقه را بفروشد.
پلیس آگاهی
اعضای باند زورگیری که در جریان رفت‌وآمد به قهوه‌خانه‌ای در منطقه سلطان‌آباد با هم آشناشده و تصمیم به تشکیل باند سرقت گرفته بودند، راز ده‌ها زورگیری را فاش کردند.

راننده مست جان 5 کارگر را گرفت

سرنشینان پژو 206 یک دختر و 3پسر بودند که شب را به تماشای خسوف گذرانده بودند
داخلی
«راننده مست 5 نفر را به کام مرگ کشاند.» خبر کوتاه اما هولناک بود. صبح دیروز وقتی پایتخت تازه روزش را آغاز کرده بود خبر رسید در شرق شهر راننده یک پژو206 حادثه‌ساز شده است.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
با سلام. شهردار تهران‌ در نشست خبری‌ای که برگزار شده بود به 2نکته مهم اشاره کردند که اگر اجرایی شود گام مهمی در رعایت حقوق شهروندی خواهد بود.
مرد مسلح پس از قتل 2نفر راهی آسایشگاه سالمندان شد و دست به جنایتی دیگر زد. به گزارش ایرنا، این حادثه جمعه‌شب به وقت محلی رخ داد و ماموران پلیس محلی و ایالتی در حال انجام تحقیقات درباره این تیراندازی هستند.
پسری 24ساله که به اتهام اسیدپاشی در پایتخت تحت تعقیب پلیس بود درحالی دستگیر شد که قصد داشت خود را از طبقه سوم به پایین پرتاب کند.