21
دو شنبه 18 تیر 1397
شماره 7426
حوادث
23023622
02123023909
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

با مردم
با توجه به اینکه وضعیت آب در کشور بحرانی شده است، دربسیاری ازمناطق تهران آب به دلیل آبیاری فضای سبز به هدر می‌رود. این درحالی است که بی‌خیالی پیمانکار و کارگر باعث این هدر رفت آب می‌شود.
ویژه
زن جوان که 7سال پیش شوهرش را به قتل رسانده و به قصاص محکوم شده بود هفته گذشته پای چوبه دار رفت، اما در واپسین لحظات موفق شد از اولیای دم مهلت بگیرد و قصاص نشود.
دانش‌آموز ساوه‌ای که با یک روبات تلگرامی به 250حساب مالی دسترسی پیدا کرده بود، توسط پلیس فتای همدان دستگیر شد‎
ورود جغدی بزرگ به ساختمانی مسکونی در سعادت‌آباد ساکنان آنجا را به ترس و وحشت انداخت. به گزارش همشهری، صبح یکشنبه ساکنان ساختمانی به‌علت ورود جغدی به آنجا وحشت زده شدند و با آتش‌نشانی تماس گرفتند.
دختر ۳۲ ساله بر اثر واژگونی قایق موتوری در آب‌های ساحلی فریدونکنار جان باخت‎.‎

نجات 8 نفر از فوتبالیست‌های تایلندی

خارجی
تلاش‌های شبانه‌روزی ده‌ها غواص برای نجات اعضای تیم فوتبال نوجوانان تایلند که از 2هفته قبل در غاری گرفتار شده‌اند به نجات 8نفر از آنها منجر شد.
نقشه آدم‌ربایی ساختگی نقش برآب شد

نقشه آدم‌ربایی ساختگی نقش برآب شد

مرد جوان پس از آنکه 3 روز را در مکان نامعلومی گذراند، ادعا کرد خواستگار سابق همسرش او را ربوده و شکنجه کرده است
مرد جوان وقتی فهمید خواستگار سابقِ همسرش از خارج از کشور برگشته احساس خطر کرد و در اقدامی عجیب سناریوی آدم‌ربایی خودش را نوشت. او نزد پلیس رفت و وانمود کرد مرد جوان او را ربوده و شکنجه کرده اما در ادامه معلوم شد هیچ‌یک از حرف‌هایش واقعیت ندارد.
قربانیان سیل ژاپن به 100نفر رسید
قربانیان سیل ژاپن به 100نفر رسید
عملیات امدادرسانی به سیل زدگان در ژاپن همچنان ادامه دارد و تازه‌ترین آمارها از مرگ دست‌کم 100نفر در این حادثه حکایت دارد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
این روزها با گسترش فضای مجازی شاهد رفتارهای نوظهور و عجیبی هستیم. بخش اول حضور و فعالیت افرادی است که به شاخ‌ها مشهور شده‌اند که با نمایش گوشی، خودرو، لوازم منزل و...