13
پنج شنبه 7 تیر 1397
شماره 7417
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

پیام‌های شما
طبق فرمایش امیرالمومنینع وضعیت زندگی مسئولان و مدیران حکومت اسلامی باید در حد زندگی اقشار پایین جامعه باشد؛ به‌گونه‌ای که خیلی از مواقع قادر به خرید گوشت، مرغ، ماهی و میوه نباشند. سال به سال سفر نرفته باشند، هنگام ثبت‌نام فرزندشان توانایی پرداخت شهریه را نداشته باشند، با حقوق اندک بازنشستگی شرمنده اهل و عیال و نوه‌هایشان باشند و... آن وقت می‌توان گفت خداوند متعال اجرشان می‌دهد.
ویژه
4مامور نیروی انتظامی شهرستان سیروان در استان ایلام با چند مرد از جمله راننده یک بیل مکانیکی برای سرقت اشیای تاریخی همدست شدند.
مرد جوان پس از آنکه نتوانست پولی را که برای درمان پای شکسته سگش از زنی جوان قرض کرده بود پس بدهد نقشه قتل او را کشید.
پیگیری
مردی که برای فراری دادن برادرش مأموران پلیس را به رگبار بسته و باعث شهادت یکی از آنها شده بود پس از 15روز فرار خود را تسلیم کرد.

قهرمان دوومیدانی سارق منزل شد

در عملیات مأموران پلیس آگاهی پایتخت، 138 سارق حرفه‌ای که بیش از نیمی از آنها سابقه‌دارند در نقاط مختلف تهران دستگیر شدند
پلیس ‌آگاهی
در تازه‌ترین عملیات پلیس آگاهی پایتخت، ۱۳۸ سارق حرفه‌ای دستگیر شدند که یکی از آنها قهرمان سابق دوومیدانی کشور بود. ‎
دادسرا
با تلاش تیم صلح و سازش دادسرای جنایی تهران، عامل جنایت جنجالی پایتخت در سال‌91 در ازای پرداخت دیه از قصاص گریخت. این پسر جوان هنگام سرقت خودروی دختری جوان او را زیر گرفته و به قتل رسانده بود.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
پلیس ترکیه در بازرسی یک تریلی با پلاک ایران، بیش از 58 کیلو هروئین کشف کرد.
زن و شوهر ماهشهری که متهم به کودک‌آزاری 3 فرزند خانواده بودند با قرار وثیقه از زندان آزاد شدند.  روز چهارم اردیبهشت امسال شکنجه 3کودک در شهرک طالقانی ماهشهر خبرساز شد.