25
سه شنبه 5 تیر 1397
شماره 7415
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

سلام. با توجه به افزایش بی‌رویه ارز و سکه و از طرفی گرانی مسکن واجاره بهای مسکن، وزیران مربوطه در دولت و نمایندگان مجلس با ارائه طرح‌های ضربتی اقدامی عاجل داشته باشند. قشر ضعیف تحمل این‌همه گرانی را ندارد.
ویژه
تحقیقات برای رازگشایی قتل کارگر مغازه بستنی‌فروشی در پایتخت توسط تیم جنایی آغاز شده است.
اعضای باندی که با وجود حضور صاحبخانه دست به سرقت از خانه‌ها می‌زدند، دستگیر شدند.
کیفری
جوان کبوترباز که پسر همسایه‌شان را به بهانه نشان‌دادن کبوتر به پشت بام خانه کشانده و با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده بود، با رأی قضات دادگاه کیفری به قصاص در ملأعام محکوم شد.

کلاهبرداری 1/5میلیاردی برای کشتن «شیطان بحرینی»

متهمان پس از کلاهبرداری 5/1میلیاردی از شاکی طمع کردند و تصمیم گرفتند یک بار دیگر هم نقشه‌شان را اجرا کنند اما گیر افتادند
پلیس آگاهی
آشنایی با فرقه‌های انحرافی برای مرد ثروتمند گران تمام شد. او که تصور می‌کرد موجودی به نام شیطان بحرینی قصد دارد زندگی وی و فرزندانش را بگیرد برای کشتن او 1.5میلیارد تومان پرداخت کرد غافل از اینکه در دام کلاهبرداری حرفه‌ای گرفتار شده است.
پایان 125روز جست‌وجو در دنا

پایان 125روز جست‌وجو در دنا

125روز پس از حادثه هولناک سقوط هواپیمای ‌ای‌تی‌آر شرکت آسمان در ارتفاعات دنا که موجب جان باختن 66سرنشین این هواپیما شد، عملیات جست‌وجو در محل حادثه با کشف آخرین پیکرها پایان یافت.
سرنوشت آتش‌سوزی مرگبار مجیدیه به قسامه گره خورد
سرنوشت آتش‌سوزی مرگبار مجیدیه به قسامه گره خورد
4سال پس از آنکه تحقیقات قضایی برای رمزگشایی از آتش‌سوزی مرگبار مجیدیه که به جان باختن 4نفر منجر شده بود بی‌نتیجه ماند، دادگاه اعلام کرد که با مراسم قسامه سرنوشت مظنونان این پرونده را روشن خواهد کرد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
4جوینده گنج دررؤیای به‌دست آوردن ثروتی رؤیایی وارد چاهی شدند اما به‌دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست دادند.
کشف جمجمه انسان در کوه بی‌بی شهربانو، ‌تیم جنایی را در برابر یک معما قرار داده است.