25
چهار شنبه 30 خرداد 1397
شماره 7410
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سلام. پیشنهاد علی کریمی مبنی بر تحریم خرید اجناس گران‌قیمت اقدام بسیار مناسبی است به شرط آنکه ما شهروندان به این توصیه که منطقی به‌نظر می‌رسد، عمل کنیم و واقعا از خرید اجناس گران خودداری کنیم. امیدواریم در روزنامه همشهری در این‌باره بیشتر اطلاع‌رسانی کنید.
4روز پس از جاری شدن سیل مرگبار در رودسر که به مفقود شدن 4نفر منجر شده بود گروه‌های جست‌وجوگر موفق به کشف جسد یکی از قربانیان و بخشی از پیکر قربانی دیگری شدند.
پیگیری
مردی که در جریان جنایتی هولناک، سلاله، دختر 5ساله آق‌قلایی را به قتل رسانده بود، از سوی قضات دادگاه کیفری یک استان گلستان به قصاص در محل وقوع جنایت محکوم شد.

ناگفته‌های آخرین قربانی متجاوزان ایرانشهر

شاکی اصلی پرونده دختری 24 ساله است که به گفته یکی از اقوامش هیچ یک از متجاوزان را نمی شناخته و هنگام بازگشت از محل کار قربانی آنها شده است
داخلی
دختران جوانی که در ایرانشهر قربانی تجاوز شده‌اند روزهای سختی را می‌گذرانند. کابوس تجاوز یک لحظه آنها را رها نمی‌کند و به تلاش‌های پلیس و دستگاه قضایی برای دستگیری و مجازات متجاوزان دل بسته‌اند و تنها مرهم‌شان حمایت‌های اجتماعی از آنان است.

از زورگیری با طناب دار تا سرقت به بهانه نصب ماهواره

تازه‌ترین مرحله از اجرای طرح رعد توسط پلیس پایتخت با دستگیری 513سارق همراه شد. در میان سارقان اعضای یک باند زورگیری حضور دارند که طعمه‌هایشان را از بین دانشجویان انتخاب می‌کردند.
پایان پرونده قتل‌های محفلی کرمان پس از 16سال
پرونده قتل‌های محفلی که در سال81 در استان کرمان رخ داده بود با اعلام رضایت تمامی اولیای دم بسته شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
جوان سارق پس از ربودن لپ‌تاپ طعمه‌هایش، به عکس‌های خصوصی آنها دسترسی پیدا کرده و با تهدید از طعمه‌هایش اخاذی می‌کرد.