25
یکشنبه 13 خرداد 1397
شماره 7400
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
صاعقه در تهران قربانی گرفت و در جریان آن پسری 25ساله در کوی فراز جانش را از دست داد.
چهارشنبه گذشته 2کودک و 2مرد میانسال در 4بیمارستان مختلف پایتخت جانشان را از دست دادند و حالا خانواده‌های آنها معتقدند که علت مرگ عزیزانشان قصور پزشکی بوده است.
زن جوان وقتی دید دختر 14ساله‌اش داخل دریاچه سد افتاده و یک قدم با مرگ فاصله دارد برای نجات او به آب زد اما تلاشش بی‌فایده بود و دخترش جان خود را از دست داد.
کیفری
سرعت زیاد موتورسیکلت بهانه‌ای بود که باعث درگیری 2جوان با یکدیگر شد و پس از قتل یکی به‌دست دیگری، حالا قاتل در آستانه چوبه دار قرار گرفته است.

سرقت نوزاد پس از 9ماه بازی کردن در نقش زن باردار

زن جوان از ماه‌ها قبل برای دزدیدن نوزاد از بیمارستان نقشه کشیده بود تا اینکه سرانجام نوزادی را ربود اما خیلی زود دستگیر شد
داخلی
زوج جوان که با گذشت سال‌ها از ازدواجشان بچه‌دار نمی‌شدند در نهایت تصمیم گرفتند نوزادی را از بیمارستان سرقت کنند. آنها برای این کار نقشه‌ای حساب شده‌ داشتند و زن جوان ماه‌ها نقش زن باردار را بازی کرد تا اقوامشان به آنها شک نکنند اما در نهایت پلیس نقشه آنها را نقش برآب کرد.
قاتل اجاره‌ای؛ صحنه جنایت مشهد را بازسازی کرد

قاتل اجاره‌ای؛ صحنه جنایت مشهد را بازسازی کرد

عامل تیراندازی مرگبار در میدان تلویزیون مشهد که 2مرد را در جریان این تیراندازی به قتل رسانده بود صحنه جنایت را بازسازی کرد.
سقوط F7 ارتش، بدون تلفات
سقوط F7 ارتش، بدون تلفات
جنگندهF7 نیروی هوایی ارتش هنگام بازگشت از پرواز آموزشی دچار حادثه شد و سقوط کرد.

حادثه هنگام خرید سحری

کوتاه از حادثه
جوان افغان وقتی برای خرید سحری از خانه بیرون رفت نمی‌دانست حادثه تلخی در انتظارش است.

پختن نان به قیمت جان

کوتاه از حادثه
زنی 59ساله در شهرستان الشتر هنگام پختن نان محلی، دچار سوختگی شد و چند روز بعد جانش را از دست داد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
با سلام. لطفا به مسئولان بگویید همانطور که هر سال افزایش کرایه تاکسی‌ها را با نرخ مشخصی اعلام و بر چگونگی اجرای آن نظارت می‌کنند، برای نرخ مسکن و اجاره‌بها هم هر سال نرخ مشخصی را تعیین کرده و از سودجویی مالکان و مشاوران املاک جلوگیری کنند.
روابط عمومی شهرداری منطقه2 تهران، در پاسخ به گلایه شهروندان در روزنامه همشهری مورخه 26اردیبهشت97 با عنوان «سرویس‌های بهداشتی نامناسب در بوستان شقایق محله سعادت‌آباد» اعلام کرده است: