25
شنبه 12 خرداد 1397
شماره 7399
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

سلام. با داشتن فوق‌لیسانس و مدیریت فنی در رشته مهندسی پزشکی، به هر جا برای کار مراجعه می‌کنم فرمی برای پرکردن می‌دهند و می‌گویند اطلاع می‌دهیم!
ویژه
روابط عمومی شهرداری منطقه 3تهران، در پاسخ به گلایه شهروندان در روزنامه همشهری مورخه 8اردیبهشت 97با عنوان «دردسرهای خاموشی پل عابر پیاده» اعلام کرده است:
مأمور پلیس که به اتهام شلیک مرگبار به سوی متهمی تحت تعقیب با رأی دادگاه به قصاص محکوم شده بود با شکسته شدن این حکم در دیوان‌عالی کشور فرصت دوباره‌ای برای دفاع از خود پیدا کرد.
رویداد
سقوط کودکی 3ساله از سرسره یکی از پارک‌های شرق تهران حادثه تلخی را رقم زد و موجب مصدومیت وی شد.
17ملوان ایرانی زندانی در سومالی آزاد شدند

سرنوشت مبهم 4ملوان پس از 40‌ماه اسارت

داخلی
17ملوان ایرانی که اواسط مهرماه سال گذشته توسط دولت سومالی در آب‌های این کشور دستگیر شده بودند در حالی از زندان آزاد شدند که هنوز خبری از آزادی 4ملوانی که بهمن سال 93در دام دزدان دریایی گرفتار شدند، نیست.
تکرار طوفان پایتخت پس از 4سال

تکرار طوفان پایتخت پس از 4سال

نسیم بهاری که از چند روز قبل مهمان پایتخت‌نشینان شده بود، عصر چهارشنبه به طوفان تبدیل شد و برای ساعتی وضعیت تهران را دگرگون کرد.
داستان‌سرایی زن جوان برای اخاذی میلیاردی از مرد طلافروش
وقتی زن جوان از مردی طلافروش به اتهام تجاوز و تهیه فیلم سیاه شکایت کرد، فکرش را نمی‌کرد که پلیس راز شکایت دروغین او را فاش کند.
پیگیری
مرد انتقام‌جو که در خیابان مشیریه با ایجاد تصادف عمدی جان مرد آشنایی را گرفته بود، صحنه جنایت را بازسازی کرد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
تلاش‌های گروه‌های جست‌وجو برای یافتن پیکرهای سرنشینان هواپیمای‌ ای‌تی‌آر ساقط شده در ارتفاعات دنا همچنان ادامه دارد و در تازه‌ترین تلاش‌ها پیکرهای خلبان و کمک‌خلبان هواپیما کشف شد.
ترکیدن لاستیک کامیونی باعث برخورد آن با یک پراید شد و جان هر 4سرنشین پراید را گرفت.