13
پنج شنبه 10 خرداد 1397
شماره 7398
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مردی جوان که مادر و پسردایی 10ساله‌اش را به قتل رسانده بود، ‌مجنون است. به گزارش همشهری، این حادثه شامگاه 21دی‌ماه سال 95در مرکز تهران رخ داد.
مرد دیپلمه با استفاده از مدارک جعلی وانمود می‌کرد که دندانپزشک است و حتی بدون اینکه تخصصی داشته باشد، ده‌ها نفر را ویزیت کرد اما سرانجام دستش رو و دستگیر شد.
سقوط هواپیمای فوق سبک فجر اف-3 حوالی رباط‌کریم موجب شهادت 2افسر هوانیروز شد.
کینه قدیمی از همکلاسی باعث شد تا پسر جوان، ‌نقشه جنایتی هولناک را عملی کند. او وقتی ماجرای جنایت را در مهمانی شبانه و نزد دوستانش تعریف کرد، دستش رو شد و گیر افتاد.
با پایان یافتن سومین روز از جست‌وجوها برای یافتن پسربچه‌ 7ساله‌ای که در کوه‌های منوجان کرمان ناپدید شده، سرنوشت او در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

قاتل اجاره‌ای؛ عامل تیراندازی مرگبار مشهد

متهم اصلی پرونده علاوه بر تیراندازی مرگبار در میدان تلویزیون مشهد به یک جنایت در تربت جام نیز اعتراف کرد
داخلی
عامل تیراندازی هولناک در میدان تلویزیون مشهد، مرد لاغر و قدکوتاهی بود که برای ارتکاب این جنایت اجیر شده بود.
پرونده عامل جنایت خانوادگی در دادگاه کیفری

پرونده عامل جنایت خانوادگی در دادگاه کیفری

پرونده مرد شیشه‌ای که در جنایتی هولناک همسر و 2فرزندش را به قتل رسانده و اجساد آنها را در کمد دیواری جاسازی کرده بود، پس از گذشت 3سال روی میز قضات دادگاه کیفری قرار گرفت و قرار است او به‌زودی محاکمه شود.
واژگونی اتوبوس 5قربانی گرفت
باز هم خواب‌آلودگی راننده و خروج اتوبوس از جاده حادثه‌ساز شد. این بار در جریان واژگونی اتوبوسی حوالی شهرستان مهریز یزد 5نفر جان خود را از دست دادند.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
با سلام و خسته نباشید خدمت شما. درخصوص پرونده تعرض جنسی به دانش‌آموزان در مدرسه‌ای در غرب تهران که باعث رنجش خاطر و نگرانی خانواده‌ها شده است، انتظار داریم که با بررسی همه‌جانبه برخورد قاطعی صورت پذیرد.
روابط عمومی شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه، در پاسخ به پیشنهاد شهروندی در روزنامه همشهری مورخه 2خرداد 97با عنوان «از دستفروشان مترو خرید نکنید» اعلام کرده است: