25
دو شنبه 7 خرداد 1397
شماره 7395
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

سال‌هاست مصرف بی‌رویه آب شرب در ساختمان‌ها و حین ساخت‌وسازها در شهر تهران منجر به هدررفت شدید آب توسط مجریان و مالکان شده است.
ویژه
روابط عمومی سازمان زیبا‌سازی‌ شهرداری تهران، در پاسخ به گلایه شهروندان در روزنامه همشهری مورخ 30اردیبهشت97 با عنوان «مشکل برچسب‌های مزاحم» اعلام کرده است: به آگاهی می‌رساند سازمان زیبا‌سازی‌ شهر تهران، با همکاری شهرداری‌های مناطق 22گانه اقدامات لازم و قانونی را برای جلوگیری از آلودگی بصری ناشی تبلیغات غیرمجاز انجام می‌دهد.
«شب حادثه قرص خوردم اما نمی‌دانم داخل آن چه موادی بود که دچار توهم شدم و دست به جنایت زدم.» این اعترافات مردی است که در جنایتی خونین پسر عمه‌اش را در طبقه سیزدهم برجی در سعادت‌آباد به قتل رساند.
کوتاه از حادثه
16مرد و زن از اتباع کشورهای همسایه که قصد داشتند با مخفی‌شدن در کامیون‌های ترانزیت و عبور از مرز ایران راهی ترکیه شوند دستگیر شدند.

سرقت‌های سریالی مهندس قلابی با نسکافه مسموم

آخرین طعمه‌ متهم مردی بود که چند سال قبل هم در دام یک سارق آبمیوه‌ای گرفتار شده بود و به خوبی با این شگرد سرقت آشنایی داشت
دادسرا
راز مهندس قلابی که با تعارف نسکافه و بستنی مسموم، طعمه‌هایش را بیهوش و اموالشان را سرقت می‌کرد با زیرکی راننده جوان برملا شد.
4مصدوم در انفجار مغازه ضایعاتی

4مصدوم در انفجار مغازه ضایعاتی

انفجار در مغازه ضایعاتی در جنوب شرق تهران موجب ترس و وحشت عابران شد و 4مصدوم بر جای گذاشت.
مستأجر، راز قتل صاحبخانه را فاش کرد
مستأجر، راز قتل صاحبخانه را فاش کرد
وقتی مرد صاحبخانه به قتل رسید، مستأجرش به اتهام قتل دستگیر شد. او اصرار داشت که بی‌گناه است اما به‌دست آمدن 3مدرک غیرقابل انکار باعث شد قفل سکوت را بشکند و جزئیات جنایت را شرح بدهد.
پلیس فتا
کلاهبرداران پیامکی برای خالی کردن حساب طعمه‌هایشان به اپلیکیشن‌های بانکی روی آورده‌اند. فقط یک لحظه غفلت کافی است تا با ارسال یک پیامک حساب بانکی شما توسط آنها خالی شود.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
اعضای باندی که با تهدید اسلحه و بستن دست و پای 3نگهبان یک مزرعه، 114رأس شترمرغ را سرقت کرده بودند دستگیر شدند.
جاری شدن سیل در زنجان 3سرنشین خودرویی را با خود برد و جان 2نفر از آنان را گرفت.