25
سه شنبه 11 اردیبهشت 1397
شماره 7373
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

طناب دار بر گردن پستچی قلابی

کوتاه از حادثه
پرونده مردی که با معرفی خود به‌عنوان مأمور پست ۴۰زن و دختر را در تهران مورد آزار و اذیت قرار داده بود با طناب دار بسته شد.
پیام‌های شما
مردمی‌بودن شوراها/ ارتقای جایگاه معلمان/ توجه به حق و حقوق کارگران/ افزایش قیمت کالاهای اساسی/ حقوق کارگران واقعی نیست/ ایجاد نشاط اجتماعی/ پاسداشت نام خلیج‌فارس

گذشت از قصاص قاتل در آستانه نیمه‌شعبان

اولیای دم مقتول پس از گذشت از قصاص گفتند که دیه فرزندشان را خرج ایتام و امور خیریه خواهند کرد
دادسرا
عامل جنایت در کارگاه که 2بار پای چوبه دار رفته اما توانسته بود از اولیای دم مهلت بگیرد، وقتی برای سومین بار در برابر طناب دار قرار گرفت، اولیای دم او را به‌خاطر نیمه شعبان بخشیدند.
نقشه شوم دکتر قلابی در مطب زیبایی

نقشه شوم دکتر قلابی در مطب زیبایی

سوءاستفاده از نام صاحب مطب، خود را پزشک متخصص پوست جا می‌زد و بیماران را ویزیت می‌کرد. این مرد پس از آنکه با بیهوش کردن یکی از مراجعان او را مورد آزار و اذیت قرار داد تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.
طناب دار بر گردن قاتل تبسم
طناب دار بر گردن قاتل تبسم
مردی که در جریان کودک‌آزاری هولناک، دختربچه 5ساله‌ای به نام تبسم را در شهرستان ساوه به قتل رسانده بود به دار مجازات آویخته شد.
پیگیری
«آنها از من گلوله توپ خواستند و با استفاده از مواد منفجره داخل آن، جلیقه انفجاری ساختند.» این تازه‌ترین اعترافات یکی از اعضای دستگیر شده گروه داعش است. وی که برادرش یکی از تروریست‌هایی بود که سال گذشته به مجلس حمله کرد، خودش نیز نقش مؤثری در تهیه مواد منفجره برای اعضای تیم ترور داشت.