25
شنبه 1 اردیبهشت 1397
شماره 7364
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

با مردم

پیام‌های شما
سلام، خسته نباشید. بیش از 15سال است مطالب روزنامه همشهری را می‌خوانم. در این ستون 29فروردین درددل شهروندی را نوشته بودید با عنوان پس عدالت کجاست؟ که درددل بسیاری از کارگران بود.
ویژه
زمین‌لرزه‌ای به بزرگی 5.9ریشتر روز پنجشنبه کاکی در استان بوشهر را لرزاند اما در این زمین‌لرزه نسبتا شدید به هیچ‌کس آسیبی نرسید.
دادسرا
همه‌‌چیز از آشنایی زن و مرد جوان در تلگرام شروع شد. ٦‌ ماه که از این آشنایی گذشت مرد جوان نقشه شوم خود را برای اخاذی از دوست تلگرامی‌اش به مرحله اجرا گذاشت اما نقشه او چه بود؟

سرایدار سارق، عاشق دلار و یورو بود

داخلی
سرایدار خیانتکار یک مجتمع مسکونی که عاشق دلار و یورو بود دور از چشم مالکان آپارتمان‌ها به خانه‌های آنها سرک می‌کشید و پول‌های‌شان را سرقت می‌کرد. او در جریان یکی از سرقت هایش باعث بدگمانی مردی به همسرش شد و حتی کار تا یک قدمی طلاق نیز پیش رفت.
فروش اینترنتی عتیقه‌های مسروقه پسرخاله‌های سارق را لو داد

فروش اینترنتی عتیقه‌های مسروقه پسرخاله‌های سارق را لو داد

2پسرخاله با معرفی خود به‌عنوان کابینت‌ساز و تبلیغات گسترده در فضای مجازی وارد خانه‌های طعمه‌هایشان می‌شدند تا نقشه سرقت را عملی کنند. به گزارش همشهری، متهمان 17فروردین‌ماه و با شکایت یکی از مالباختگان تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند.
کشف پیکر خلبان بالگرد ساقط شده در خلیج‌فارس
کشف پیکر خلبان بالگرد ساقط شده در خلیج‌فارس
جست‌وجوها برای یافتن 2سرنشین ناپدید شده بالگردی که شامگاه سه‌شنبه در آب‌های خلیج‌فارس سقوط کرده بود به کشف پیکر خلبان منجر شد .
PDF حوادث
کوتاه حوادث
واژگونی مینی‌بوس حامل دانشجویان دانشگاه دامغان یک قربانی گرفت و 15مصدوم بر جا گذاشت.
کیفرخواست ٤عضو باند مخوف که خانه‌های اعیانی در شمال پایتخت را خالی می‌کردند و در هرسرقت دست‌کم ٥٠٠ میلیون تومان پول به جیب زده بودند، به اتهام سرقت حدی صادر شد تا متهمان به‌زودی در دادگاه محاکمه شوند.
داماد جنایتکار که در جریان اختلاف با همسرش، او و 3نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش را به ضرب گلوله به قتل رسانده و گریخته بود در جریان تعقیب و گریز با مأموران پلیس از پا درآمد.