۱۳
پنج شنبه 7 دی 1396
شماره 7282
حوادث
۲۳۰۲۳۶۲۲
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۰۹
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
جوان افغان که در توهم شیشه همسرش را تنها 10ماه پس از ازدواج به قتل رسانده بود از مجازات قصاص گریخت.
شلیک تیر هوایی مأمور پلیس برای پایان دادن به درگیری طایفه‌ای باعث کشته شدن یکی از طرفین دعوا شد.
دست مصنوعی،  هدیه‌ای بود که دختر جوان از کانادا برای برادرش در تهران فرستاد اما همین هدیه دردسر بزرگی برای برادر به‌وجود آورد. به گزارش همشهری،  چند روز پیش مردی با پلیس پایتخت تماس گرفت و مدعی شد که راننده یک پژو 206را در حال حمل جسدی دیده است.
یکی از اراذل و اوباش تهران که با انتشار کلیپی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به کری‌خوانی کرده بود با گلوله پلیس زمینگیر شد.

زندگی روی خط زلزله

تنها قربانی زلزله مرد میانسالی بود که به بر اثر ایست قلبی جانش را از دست داد
بامداد دیروز زمین‌لرزه‌ای 4.2ریشتری پایتخت را بار دیگر لرزاند تا تهران، شهری زلزله‌خیز که سال‌ها به‌خود نلرزیده بود، در کمتر از یک هفته 2مرتبه شاهد زلزله باشد.

از لرز نترس

در شهر تهران مخاطرات متعددی زندگی شهروندان را تهدید می‌کند که فقط یکی از آنها زلزله است. زمین‌لرزه پدیده‌ای طبیعی است که قرن‌ها همراه انسان بوده و بعد از این هم ادامه خواهد داشت. چون این پدیده طبیعی قابل پیش‌بینی نیست، در نتیجه نمی‌شود جلوی وقوع آن را گرفت و هیچ راه گریزی جز زندگی مسالمت‌آمیز و معقول با آن وجود ندارد.
اسید پاشی مرد شکاک به همسر سومش
سومش در اقدامی هولناک روی او اسید پاشیده بود در جلسه محاکمه گفت از کاری که کرده پشیمان است. به گزارش همشهری،  روز 15مهر‌ماه سال 94به مأموران کلانتری مشیریه خبر رسید حادثه هولناکی در خانه‌ای اتفاق افتاده و در جریان آن مردی روی همسرش اسید پاشیده است.
«داماد به‌عنوان شیرینی عروسی‌اش مقداری مشروبات الکلی به من و دوستانم داد و ما هم برای مصرف آن به خانه‌ مادربزرگم رفتیم که آن اتفاق شوم رخ داد.» این بخشی از اعترافات پسر جوانی است که چند روز پیش در حالت مستی و یک درگیری ساده دوست صمیمی‌اش را به قتل رساند.

پرونده پدر بی‌رحم روی میز قضات کیفری

دادسرا
پرونده مرد شیشه‌ای که در جنایتی هولناک همسر و 2کودکش را به قتل رسانده و اجسادشان را داخل کمد جاسازی کرده بود با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. این جنایت هولناک آذر‌ماه سال 94در جنوب تهران رخ داد.

تکذیب مرگ زلزله‌زدگان در سرما

در حالی که روز گذشته شهاب نادری، نماینده مجلس از مرگ 4نفر در مناطق زلزله‌زده بر اثر سرما و خودکشی حداقل 20نفر خبر داده بود، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه این خبر را تکذیب کرد